וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כוכב "הכתר" חושף: זו הסיבה שאני והנסיך הארי כבר לא בקשר

עודכן לאחרונה: 25.12.2023 / 13:18

השחקן דומיניק וסט, שמשחק בתפקיד צ'ארלס בעונות האחרונות של הסדרה המדוברת של נטפליקס "הכתר", חושף מדוע הוא והנסיך הארי כבר לא בקשר. האם יש לכך קשר לתפקידו בסדרה? וואלה! סלבס חתולה שחורה

דומיניק ווסט בתפקיד הנסיך צ'ארלס, "הכתר" עונה 6. Netflix/LeftBank,
דומיניק ווסט בתפקיד הנסיך צ'ארלס, "הכתר" עונה 6/Netflix/LeftBank

השחקן האנגלי דומיניק ווסט (54) שיחק בלא מעט סדרות וסרטים המוכרים לפחות לרובנו. בימים אלו הוא מככב בתפקידו בתור הנסיך מוולס צ'ארלס (לימים, המלך צ'ארלס) בעונות האחרונות של הסדרה המדוברת של נטפליקס "הכתר", המספרת את סיפורו של בית המלוכה הבריטי ובעיקר את סיפורה של המלכה אליזבת' המנוחה.

אך מתברר כי לשחקן יש גם קשר אישי לבית המלוכה, אחרי שהיה מיודד לנסיך הסורר הארי, חברות שהסתיימה אחרי פילטת פה של ווסט. "ניתקנו קשר כי אמרתי יותר מדי במסיבת עיתונאים, ולכן לא דיברנו אחרי זה", סיפר השחקן במהלך ראיון לתכנית "Sunday Morning" ברדיו טיימס.

השחקן סיפר כי השניים לקחו חלק באירוע הצדקה Walking With the Wounded בשנת 2013, במסגרתו טיילו באנטרטיקה עם חיילים משוחררים שנפצעו במהלך שירותם הצבאי. במסיבת עיתונאים שהשתתף בה בשנת 2014, ווסט סיפר על המסע המשותף ועל תפקודו של הארי במהלכו, וכנראה שהוא פלט קצת יותר מדי. השחקן סיפר כי החברות ביניהם הסתיימה לפני יותר מ-10 שנים וכי הוא לא היה מסוגל לבקש מהארי עצות על איך לשחק את אביו צ'ארלס.

הנסיך הארי ומייגן מרקל. gettyimages, GettyImages
הנסיך הארי ומייגן מרקל/GettyImages, gettyimages

ווסט הוא לא החבר היחידי של הארי שניתק איתו את הקשר. בתחילת החודש פורסם ב-Sunday Times כי הנסיך ובת הזוג שלו מייגן מרקל לא הוזמנו לחתונה של יו גרוסבנור, שהיה אחד מהאנשים הקרובים אליהם ביותר והסנדק של בנם הבכור, ארצ'י. על פי הדיווחים, ההזמנה פסחה על בני הזוג בעקבות המתיחות שקיימת בינם ובין בית המלוכה והשערוריות שליוו אותם בשנים האחרונות.

וואלה! סלבס מנתקת קבוע קשרים עם אנשים שהיא פוגשת. היא פשוט לא מתעניינת בשלום הזולת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully