וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יפגשו בבית המשפט: קארדי בי והאקס מואשמים שהרסו בית בחופשה

עודכן לאחרונה: 25.12.2023 / 11:55

על אף שהם נפרדו בפעם המי יודע כמה רק לאחרונה, הראפרית קארדי בי ובעלה לשעבר, הראפר אופסט, יפגשו בקרוב שוב בבית המשפט אחרי שנטען שהרסו בית בו שהו. ולמה הכוכבת נכנסה בו בלייב? וואלה! סלבס נדל"ן

צמד הראפרים, קארדי בי ואופסט, החליטו לפרק את החבילה ולהיפרד פעם נוספת, עכשיו הם יצטרכו להתמודד אחד עם השנייה פעם נוספת, אך למרבה ההפתעה יהיו באותו הצד. על פי הדיווחים, השניים יפגשו בבית המשפט אחרי שהם לא שילמו על נזק ענק שגרמו לבית הנופש שלהם בבברלי הילס.

על פי כתב התביעה שנחשף על ידי TMZ בעל האחוזה בה התארחו טען שבני הזוג שהו בבית היוקרתי בתחילת 2022 ובחודש אוקטובר האחרון עזבו את השטח בלי התראה מוקדמת ועם נזקים בשווי מוערך של 85 אלף דולר וכלל רהיטים שבורים, סימני שריפה על שולחנו ושידות, חורים בקירות, וחורים בשטיחים, בווילונות וברצפות. אם זה לא מספיק נטען גם שהשניים גם ככה מפגרים בתשלומים על התשתיות והשכירות.

מתברר שהפורמט המועדף על הכוכבת להעברת מסרים הוא פיצ'ר השידור החי באינסטגרם, כי כמו שפעם הקודמת אישרה באופן רשמי את הפרידה הנוכחית שלה מהראפר, עכשיו היא ניצלה את הבמה כדי להיכנס בו: "את יכולה לדבר עם מישהו אבל הבן זונה ישחק לך בפרצוף, בפרצוף!", התחילה את הנאום הזועם.

@power106la #CardiB shared some emotional words about #Offset ♬ original sound - Power106LA

"הבן זונה הזה באמת אוהב לשחק איתי משחקים בתקופה שאני הכי פגיעה בה, שאני לא הכי בטוחה בעצמי. הוא אוהבת לשחק איתי משחקים כי הוא יודע שאני לא בחורה קלה, הוא יודע. ניסיתי לחוס עלייך עד עכשיו אבל אתה פאקינג עף על עצמך יא חתיכת כלבה בגלל האלבום הגרוע שלך ואתה באמת עושה דברים מלוכלכים".

"אחרי כל כך הרבה שנים שאני ממנתי את התחת שלך", צרחה קארדי והמשיכה: "אפילו תודה לא קיבלתי יא חתיכת כלבה וזה מטורף כל כך שאני צריכה ללכת לפאקינג אינטרנט כי כל פעם שאני מנסה להגיד לך דברים אתה לא לוקח שום דבר ברצינות", אמרה.

לפני כל התהפוכות בני הזוג נישאו אחד לשנייה בשנת 2017 והם חולקים שני ילדים: קולצ'ר בת החמש ו-ווייב בן השנתיים. אחת מהדרמות של השניים התרחשה רק בחודש יוני האחרון, אחרי שאופסט האשים את הראפרית בבגידה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה

קארדי מצידה לא הסכימה לעבור על הדברים בשתיקה: "אתה לא יכול להאשים אותי בדברים שאתה בעצמך עשית. אני רואה כמה נוח לך להפיל את כל האחריות עלי. אני קארדי בי, אני לא יכולה לשכב עם כל אחד. אני לא עוד אדם אנונימי".

וואלה! סלבס הסתכסכה עם בעל הדירה אחרי שישבה על האסלה ושברה אותה.

  • עוד באותו נושא:
  • קארדי בי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully