וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"זה היה עצוב נורא": האקסית של מת'יו פרי משתפת ברגעיו הקשים

עודכן לאחרונה: 25.12.2023 / 9:41

קייטי אדוארדס, שיצאה עם השחקן המנוח מת'יו פרי אחרי שהכירו ב"אלכוהליסטים אנונימיים" וידעה מה סיבת מותו האמתית לפני שפורסמה, חשפה את הרגעים הטראגיים של הכוכב, שנאבק בהתמכרות לסמים קשים כמעט כל חייו. וואלה! סלבס לוקחת טישו

עוד לפני שפורסמה סיבת המוות האמיתית של השחקן מת'יו פרי, כחודש וחצי לאחר מותו, מי שהייתה גם חברתו, גם העוזרת שלו וגם האקסית שלו, קייטי אדוארדס, ידעה לספר לעולם מה קרה לשחקן האגדי שגרם לו למצוא את מותו בגיל 54, בג'קוזי שלו: "אני חושבת שהוא לקח כדורים בשבוע שקדם למותו. היה לו קטע עם מים כשהוא היה עושה סמים", שיתפה בתחילת החודש שעבר.

אדוארדס, שהייתה גם דוגמנית בעברה, שיתפה בראיון עם ה-Sun הבריטי באחד מהרגעים הקשים של השחקן המנוח בתקופה ששהתמכרות שלו הייתה בשיאה: "הייתי בבית של מת'יו ב- Hollywood Hills והוא היה במצב רע. הוא היה מתמסטל כל הלילה עם שפע של סמים, לרוב זה היה קארק קוקאין".

"מצאתי את מת'יו על הספה אחרי שהוא השתמש בסופר-גלו והדביק את הידיים והרגליים שלו, זה היה עצוב נורא. הייתי צריכה להשתמש גם באציטון וגם בשמן זית כדי לשחרר אותו. ממש קרענו שיער מהרגליים שלו ונשארו לו כתמים אדומים וקירחים אחר כך. זה היה מחזה איימתי".

אם זה לא זיכרון נורא מספיק, אדוארדס חשפה גם שבשנת 2020, כשהייתה בהריון, היא הביאה לו סמים: "הייתי אז בחודש חמישי להריון בערך, הבאתי כל מיני דברים בשבילו, קראק, קוקאין. הוא היה אומר לי 'אל תדאגי, אף אחד לא יעצור אישה בהריון'".

כאמור, הדוגמנית לשעבר הייתה פעם בת הזוג של הכוכב. השניים הכירו אי שם בשנת 2006 והיא טוענת שהיה בין השניים רומן לא ארוך אחרי שהכירו לראשונה בתוכנית הגמילה "אלכוהליסטים אנונמיים". בנוסף אדוארדס סיפרה שבשנת 2011 היא אפילו עבדה בתור העוזרת שלו. היכרות עמוקה שעזרה לה לפענח את סיבת הטרגדיה, למרות שלא היה מדובר בהפתעה בהתחשב בכך שדיבר בפתיחות על המאבק ארוך השנים שלו לא פעם.

וואלה! סלבס הייתה במפגש גמילה מאכילת יתר אבל הלכה אחרי שראתה שאין בופה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully