וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחמד טיבי השווה בין השרשרת של נועה תשבי לקריאה לרצח עם

עודכן לאחרונה: 24.12.2023 / 19:23

חבר הכנסת אחמד טיבי לא אהב לראות את שרשרת ארץ ישראל השלמה אותה עונדת הדוגמנית והשחקנית הישראלית נועה תשבי, ויצא נגדה בחשבון שלו ברשת X (טוויטר לשעבר): "כשזה תלוי על צוואר של ישראלית זה 'הסברה' "

אחמד טיבי נגד נועה תשבי. GettyImages Rich Fury/ מרק ישראל סלם, עיבוד תמונה
אחמד טיבי נגד נועה תשבי/עיבוד תמונה, GettyImages Rich Fury/ מרק ישראל סלם

במהלך סוף השבוע הגיעה ארצה השחקנית והדוגמנית נועה תשבי, המתגוררת כבר שנים רבות מעבר לים. תשבי עוסקת כבר תקופה ארוכה בהסברה ישראלית, עוד לפני שהחלה המלחמה הנוכחית. העבודה שלה עלתה שלב בתקופה האחרונה בה, בנוסף לזירות הפיזיות בשדה הקרב, ישראל מתמודדת גם בזירה התקשורתית וברשתות החברתיות בהן מתנהל המאבק על דעת הקהל הבינלאומית.

מי שצפה באחד מהראיונות הרבים שמעניקה תשבי הוא חבר הכנסת אחמד טיבי, הנמצא בכנסת ישראל מטעם מפלגת תע"ל, שכנראה פחות אהב את מה שראה ובעיקר פחות אהב את השרשרת בצורת ארץ ישראל השלמה אותה עונדת תשבי על צווארה.

טיבי תקף את השחקנית בחשבון ה-X שלו (טוויטר לשעבר), עם צירוף תמונתה של תשבי ושל השרשרת המדוברת ומבלי להזכיר את שמה: "כשזה בערבית או באנגלית זה "מהנהר עד הים" זה ג'נוסייד נגד יהודים אבל כשזה תלוי על הצואר של ישראלית זו "הסברה" ואת מוזמנת לאולפנים מבלי להישאל על כך. אגב, אין אף שר בממשלת הימין שמכיר בפלסטינים כעם עם זכות להגדרה עצמית . אף שר. אבל הארוורד?!", כתב הח"כ עם אזכור לסערה שהתחוללה בשבועות האחרונים בעקבות השימוע של ראשי האוניברסיטאות בארה"ב שסירבו לגנות את האנטישמיות הגואה במוסדותיהן.

כזכור, במהלך סוף השבוע תשבי הגיעה ארצה על מנת לשדר מכאן לקרוב ל-700 אלף עוקביה ברשתות החברתיות את המתרחש בארץ. עם נחיתתה השחקנית זכתה לחוות את "החוויה הישראלית" שהפכה לשגרה המוכרת בשבועות האחרונים, כשתפסה אותה האזעקה עוד בשדה התעופה. מאוחר יותר באותו היום תשבי כבר הספיקה להגיע למטה משפחות החטופים, להפגש עם אמו של עומר שם טוב הנמצא בשבי החמאס והעלתה את השיחה עם האם לאינסטגרם שלה.

בעקבות המצב עמותת נט"ל מתגברת את קו הסיוע 1-800-363-363 או באתר האינטרנט של העמותה. הקו מעניק סיוע נפשי לכל מי שחש לחץ, חרדה וזקוק לתמיכה וסיוע נפשי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully