וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

וולקאם הום: נועה תשבי הגיעה לביקור בישראל

עודכן לאחרונה: 22.12.2023 / 12:46

הרכבת האווירית של הכוכבים הבינלאומיים המגיעים לישראל לא עוצרת, ואחרי לא מעט שמות מוכרים כעת הגיעה לארץ גם הכוכבת הישראלית נועה תשבי, שעוסקת כבר לא מעט שנים בהסברה ישראלית בעולם. וואלה! סלבס טובלרון

נועה תשבי עושה הסברה בארה"ב./מעריב

מאז שהחלה המלחמה הקשה עם מתקפת הפתע של החמאס ב-7 באוקטובר אנחנו זוכים לראות לא מעט כוכבים בינלאומיים המגיעים לישראל על מנת להביע תמיכה והזדהות ובעיקר, לסייע רבות להסברה הישראלית בקרב הקשוח מול התעמולה הפרו-פלסטינית המתרחשת ברשת וברחבי העולם.

עם כל הכבוד לאיוונקה טראמפ ולג'ארד קושנר שנחתו הבוקר בישראל, וואלה! סלבס שמחה לגלות על ביקור נוסף וחשוב לא פחות, של השחקנית והדוגמנית נועה תשבי, שחיה כבר מספר שנים בארצות הברית. תשבי, שבחודשיים האחרונים ספק אם ישנה יותר מכמה שעות בודדות בלילה או במצטבר, וזאת כי נפגשה, אירחה, התארחה, צילמה והצטלמה והכל לטובת ההסברה הישראלית בה היא עוסקת כבר הרבה לפני המלחמה.

הכוכבת, כזכור, חיה בלוס אנג'לס כבר למעלה משני עשורים. היא עוסקת מעבר לים במשחק ובהפקה, אבל לעולם לא שכחה את ארץ הולדתה ועוסקת כאמור בהסברה למען ישראל כבר שנים רבות, ובעבר אפילו מונתה לתפקיד רשמי מטעם ממשלת ישראל בכל מה שקשור להסברה ולמלחמה באנטישמיות בעולם.

נחתה היישר לאזעקה

כאמור, במהלך הצהריים היא נחתה בארץ, היישר לאזעקות בעקבות המטח שנורה לעבר המרכז ובמקום בלונים באולם קבלת הפנים קיבלה שורה של יירוטים בעודה רצה למרחב המוגן. לא בדיוק נחיתה רכה, אבל אין ספק שאם יש מישהי שתדע להתמודד עם זה ולתקשר זאת החוצה לעולם זאת לגמרי היא.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully