וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האנה מונטנה: לא תאמינו לשינוי המוחלט במראה של פריס הילטון

עודכן לאחרונה: 24.12.2023 / 14:34

כוכבת הריאליטי והאם לשניים, פריס הילטון, יצאה לשופינג לקראת חג המולד הראשון של בתה השנייה. למרות שניסתה להתחמק מעדשת המצלמה, הפתרון שלה לא היה יצירתי במיוחד והיא זוהתה על ידי הפפראצי. וואלה! סלבס הטוב ביותר משני העולמות

מי שבפלח הגילאים המתאים, וצפו בסדרה האנה מונטנה, אולי אפילו גם אלה שלא, מבינים שמדובר בתרגיל הכי ישן בספר, בעיקר כשמדובר בכוכבת הריאליטי והיורשת פריס הילטון, שבין היתר מזוהה בזכות הצבע ורוד שהיא נוטה ללבוש והשיער הבלונדיני שלה.

על אף שהיא אחת מהסלבס הגדולים בביצה, היא החליטה לצאת בעצמה לכבוד הקניות המרגשות לחג המולד הראשון של בתה השנייה יחד עם בעלה, קרטר ראום. בגלל שהיא כל כך מוכרת, הילטון ניסתה לעשות מייקאובר מוחלט למראה החיצוני שלה, התלבשה בבגדים כהים שצורחים יוקרה שקטה ולא שכחה לשים גם פאה שחורה בניסיון להסוואה שלא ממש עבדה.

כאמור, זהו החג הראשון של לונדון, בתה השנייה של הכוכבת ואחותה הקטנה של בנה הבכור, פיניקס. "הנסיכה שלי הגיעה!", כתבה בפוסט בחשבון האינסטגרם שלה בחודש שעבר, כשבישרה על בואה עם תמונה של פיג'מת תינוקות עליה נכתב שמה של הקטנטנה בתמונה שכמובן כללה המון מהצבע ורוד.

קשה לשכוח את הדרך המפתיעה בה הביאו השניים את הילדים לעולם, כזכור הילטון עצמה מעולם לא הייתה בהריון, אך בעבר היא חשפה שהשתמשו בתהליך חוץ גופי: "קרטר ואני כבר דיברנו על העתיד, ופתאום העולם נסגר, אז אמרתי לו- מה אתה חושב על לייצר עוברים? והוא אמר, כן בואי נעשה את זה".

אחרי בנם הבכור, בני הזוג רצו שהבייבי הבאה, תהיה בת. היא סיפרה שהם עברו את התהליך לא פחות משבע פעמים והצליחו ליצר 20 עוברים שונים, אך כולם היו בנים. "עברתי את התהליך שוב לפני חודש, אז אני מחכה לתוצאות כדי לראות אם יש בנות", סיפרה חודשים לפני ההכרזה, מה שמעלה את החשד שהפעם השמינית הייתה הפעם בה הביאו את לונדון.

וואלה! סלבס מעדיפה להוציא את הכסף שלה על אוכל ולא על עוברים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully