וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מנקרת עיניים: גווינת' פאלטרו משוויצה בגזרה הורסת על חוף הים

עודכן לאחרונה: 21.12.2023 / 11:19

אורח החיים של גורו הוולנס ואשת העסקים, גווינת' פאלטרו, מוכיח את עצמו פעם אחר פעם והיא לא מתביישת להשוויץ בתוצאות במהלך חופשה משפחתית במקסיקו השמשית, והכל בביקיני ורוד וקטן. וואלה! סלבס נשרפת בצל

תקופת החגים שעדיין נמשכת מסביב לעולם בציון הימים של חג המולד והשנה החדשה מביאה סלבס רבים לנצל את הזמן הפנוי ולצאת לבלות. מי שבחרה להקדים קצת את מועד החגיגות היא השחקנית ואשת העסקים גווינת' פאלטרו (51) שבילתה בחופשה משפחתית על חופי קאבו, מקסיקו, בביקיני שחשף את הקוביות שמעטרות את בטנה ואת הפיגורה המרשימה.

גם ילדיה של הכוכבת, אפל בת ה- 19 ומוזס בן ה- 17, הגיעו לנפוש יחד איתה. את הנער והנערה הצעירים פאלטרו חולקת עם האקס המיתולוגי, סולן קולדפליי כריס מרטין. כמובן שגם בעלה הנוכחי של אשת העסקים, הבמאי והתסריטאי ההוליוודי בראד פאלצ'וק הגיע לחופשה האקזוטית.

לבמאי יש ילדים משלו, שהגיעו גם הם מנישואים קודמים, איזבלה בת ה- 19 וברודי בן ה- 17. למרות שאפשר לחשוב שבזכות קרבת הגילאים המשימה לשילוב המשפחות עשוייה להיות קלה יותר, השחקנית שיתפה שמדובר בהתמודדות לא קלה: "זה קשה, לא מדובר ביכולת אינטואיטיבית שמגיעה בטבעיות", הודתה בחודש שעבר בשיחה עם People.

"אף אחד לא אומר לך איך לעשות את זה. פשוט ממשיכים לנסות. עכשיו הם כבר אחד מהדברים שמסבים לי הכי הרבה אושר בחיים". אשת העסקים דיברה גם על הדמיון שיש בין בן הזוג הנוכחי שלה לאביה, הבמאי והמפיק המנוח, ברוס פאלטרו: "יש לו דברים בהם הוא מזכיר את אבא שלי. זה כאילו, תסטריטאי יהודי עם עיניים כחולות, עם לב זהב וחוש הומור מעולה. סוף סוף בחרתי את אבא שלי", ככה נראה דאדי אישיוז?

גם מרטין, בעלה לשעבר, המשיך הלאה בחייו אחרי שהיו נשואים במשך עשר שנים ובימים אלה נמצא בזוגיות עם השחקנית דקוטה ג'ונסון, עוד משנת 2017. למרות שאולי היה מצופה מהמשפחה המשולבת לשמור על מרחק מסויים, אך זה ממש לא המקרה, ג'ונסון ופאלטרו הפתיעו לאחרונה רבים אחרי הצהרת החברות שפרסמה גורו הוולנס בחשבון האינסטגרם שלה, ולא פעם יצא שבילו יחד בהרכב מלא ומבלבל מאוד באירועים מיוחדים.

וואלה! סלבס יכולה להרשות לעצמה חופשה רק בתחנה המרכזית של תל אביב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully