וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בסטיז: גווינת' פאלטרו מחזיקה ידיים עם הנוכחית של האקס

עודכן לאחרונה: 1.12.2023 / 8:56

על אף שהשחקנית דקוטה ג'ונסון יוצאת עם האקס של גורו הוולנס גווינת' פאלטרו, סולן להקת קולדפליי כריס מרטין, זה לא מונע מהן להיות צמודות. בתמונה חדשה השתיים ממשיכות להוכיח שהן באמת חברות טובות. וואלה! סלבס מה ששלי שלך

גווינת' פאלטרו דקוטה ג'ונסון. אינסטגרם, צילום מסך
גווינת' פאלטרו דקוטה ג'ונסון/צילום מסך, אינסטגרם

ריבים בעקבות מערכות יחסים הם לא דבר זר לאף אחד, ולרוב אנחנו רגילים לשמוע על אקסים ואקסיות שלא בדיוק מחבבים את בן או בת הזוג החדשים של אהבתם הישנה. אך לא במקרה של גורו הוולנס גווינת' פאלטרו והשחקנית דקוטה ג'ונסון, שמוכיחות שלגמרי אפשר להיות בסטיז ולהתגבר על המבוכה הקלה.

כזכור, פאלטרו הייתה נשואה בעבר לסולן להקל קולדפליי כריס מרטין, שכיום הוא בן הזוג של ג'ונסון. כחלק מפינת שאלות ותשובות שקיימה פאלטרו בחשבון האינסטגרם שלה, היא התבקשה לפרסם תמונה עם ג'ונסון, מה שהיא עשתה בשמחה בצילום משותף של השתיים אוחזות ידיים עם מעילים וכובעים חמים שעלותם יחד או אולי בנפרד אפילו, בטח תוכל לחזיק לפחות חודשיים משכנתא.

למרטין ופאלטרו שני ילדים משותפים, אפל (19) ומוזס (17), אחרי שהיו נשואים אחד לשנייה לא פחות מעשר שנים. ג'ונסון התחילה לצאת עם הזמר עוד בשנת 2017, ולמרות שלא ממש ברור איפה או מתי צולמה התמונה של השתיים, בצהובונים מעבר לים דווח שהיא הצטרפה לארוחת חג ההודיה שכללה גם את גורו הוולנס ואת הילדים, בנוסף כמובן לבן הזוג. את ארוחת החג המאוחדת, בילו המשפחה המשולבת בהמפטונס שבניו יורק.

בעבר סיפרה פאלטרו ל- People על איך זה להיות בהורות משותפת עם הזמר: "יש בו רוח נעורים, הוא תמיד רוצה לעשות עם הילדים כיף ולצאת להרפתקאות ופעילויות איתם. הוא בן אדם מתוק והוא לגמרי מצליח להביא את זה גם להורות שלו", היא הוסיפה ושיתפה גם על הקשיים: "הוא לא נמצא הרבה בגלל סיבובי ההופעות שלו, אבל כשהוא מגיע זה כאילו מישהו מפזר אבק פיות".

וואלה! סלבס שמה לאשתו של אבא שלה מלח בקפה ומפזרת פירורי לחם על מקלדת המחשב שלה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully