וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"חדר להתייחדות": קמרון דיאז חושפת את הסדרי השינה שלה עם בעלה

עודכן לאחרונה: 21.12.2023 / 9:56

השחקנית ההוליוודית קמרון דיאז חשפה איך היא ובעלה, סולן להקת גוד שארלוט בנג'י מאדן, מבלים את הלילות שלהם בבית. והודתה שהזמר הצליח לשנות את כל מה שהאמינה בו בעבר. וואלה! סלבס ישנה באלכסון

זוגות רבים שעברו כבר שנים רבות אחד עם השנייה מוצאים את הקרבה או המרחק שמתאימים לשני הצדדים בצורה הכי טובה, אם זה בחלוקה של משימות הבית או סידורי היומיום ואפילו אם זה בהסדרי המגורים והשינה.

למרות שהיא נשואה כבר כמעט תשע שנים לסולן להקת גוד שארלוט, בנג'י מאדן, השחקנית ההוליוודית קמרון דיאז חשפה את הסוד שגרם למערכות היחסים הקודמות שלה לעבוד, והוא הפרדת כוחות בזמן השינה: "האידיאל שלי הוא שלי יהיה בית משלי ולך יהיה בית משלך. יהיה לנו בית למשפחה באמצע. אני אלך לישון בחדר שלי, אתה תלך לישון בחדר שלך, הכל בסדר", סיפרה בפודקאסט "Lipstick on the Rim".

הכוכבת הוסיפה שלדעתה צריך להיות חדר שינה נוסף שיהיה מיועד רק למפגשים אינטימיים והתייחדות, אך נקטעה על ידי המנחות שניסו לשמור עלייה מלהגיד משהו שאולי תתחרט עליו מיד לאחר מכן, חבל. למרות שזה היה אחד מהדברים שהיא האמינה בהם, דיאז סיפרה שמאז שהתחילה לצאת עם מי שהיום הוא בעלה הראייה שלה על הדברים השתנתה.

השחקנית והזמר נישאו אחד לשנייה ממש בתחילת שנת 2015 וזאת על אף הצהרות העבר של דיאז בהם היא הודיעה שהיא לא מתכוונת להתחתן לעולם. שנה אחרי אותה החלטה, היא הכירה בעזרתן של חברותייה, השחקנית והמנחה דרו ברימור, ומעצבת האופנה ניקול ריצ'י. משם התפיסה שלה על זוגיות השתנתה ב- 180 מעלות.

החתונה המפוארת התקיימה באחוזה הפרטית שבבוורלי הילס אחרי מסיבת רווקות שכנראה הייתה פרועה ביותר, ורשימת האורחים שהגיעו לחגוג את האיחוד של השניים כללה כמובן שמות גדולים בתעשיית הבידור כמו גווינת' פאלטרו וריס ווית'רספון. נושאות הטבעות היו כמובן מי שהיו אחראיות לשידוך המושלם, ברימור וריצ'י.

וואלה! סלבס ישנה בעיקר עם החתול שלה, במקרה והוא לא מגרש אותה לסלון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully