וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העתק הדבק: לא תאמינו איך הבת של טום קרוז וקייטי הולמס נראית

עודכן לאחרונה: 20.12.2023 / 19:38

הבת המשותפת של השחקנים ההוליוודים והאקסים המיתולוגיים קייטי הולמס וטום קרוז, סורי קרוז, נצפתה מסתובבת ברחובות ניו-יורק יחד עם אמה, לכבוד יום ההולדת ה- 45 של הכוכבת. וואלה! סלבס נפו-בייבי

קייטי הולמס בהכנות לתצןגה של דיור בשבוע האופנה/katieholmes

גניטיקה יכולה להיות דבר מדהים, באופן אישי, כל מה שוואלה! סלבס קיבלה מההורים שלה זה גנים שמנים ושיניים גרועות. מי שזכתה בלוטו בנושא הזה היא בתם של השחקנים ההוליוודים טום קרוז (61) וקייטי הולמס (45), סורי קרוז (17), שנראית כמו העתק של אמה.

הולמס ובתה נצפו ברחובות ניו יורק בתחילת השבוע (ב') לכבוד חגיגות יום הולדתה של השחקנית. כמו נפו-בייבי מוצלחת, סורי הצעירה כבר טובלת את רגלייה בתעשיית הבידור ההוליוודית בשנים האחרונות, בניסיון ללכת בדרכם של הוריה המפורסמים והתחילה לנסות לפתח את קריירת השירה שלה יחד עם עזרה משמעותית ביותר.

סורי הספיקה להקליט קאבר לשיר "Blue Moon", לסרט של אמא שלה, "Alone Together", וזאת ממש לא הייתה הפעם היחידה בה השתיים איחדו כוחות ושיתפו פעולה אחת עם השנייה, הנערה הצעירה הופיעה לאחרונה גם בפס הקול לסרט בשם "Rare Objects", בו הולמס לא רק כיכבה, אלא גם כתבה וביימה.

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio

דיווחים בצהובונים מעבר לים טענו בעבר שהשחקן ההוליוודי לא לוקח חלק בגידול בתו ושהוא לא ראה אותה כבר תקופה ארוכה. "בגלל שהיא הייתה כל כך חשופה מגיל צעיר, אני ממש רוצה לשמור עלייה", סיפרה בעבר האם המגוננת.

על פי אותן הטענות, הסיבה העיקרית לריחוק, לכאורה, היא ההשתייכות שלו לכנסיית הסיינטולוגיה, שעל פי החוקים שלה אין על החברים בכנסייה להתרועע עם אנשים שאינם חלק ממנה. כיוון שגרושתו ובתו של קרוז אינן סיינטולוגיות, הוא לא יכול להיות קרוב לאף אחת מהן.

השחקנים התחילו לצאת אי שם בשנת 2005 ושנה לאחר מכן הביאו לעולם את בתם המשותפת וגם התחתנו. הנישואים שלהם החזיקו 6 שנים בלבד, עד שבשנת 2012 הולמס פנתה לבית המשפט עם בקשה לגירושים. כיום האם והבת מתגוררות בניו יורק ודואגות להפציץ בלוקים מחרפנים כמעט בכל תמונת פפראצי.

וואלה! סלבס זכתה לכינוי נפו-בייבי אחרי משמרת במכולת של אבא שלה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully