וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בגלל הסיינטולוגיה? טום קרוז לא בקשר עם בתו

עודכן לאחרונה: 23.3.2023 / 14:02

על פי הדיווחים מעבר לים, השחקן הותיק, הידוע בקשריו עם הכנסייה הסיינטולוגית השנויה במחלוקת, לא נמצא בקשר עם בתו בת ה-16 ולא לוקח חלק בגידולה. וואלה! סלבס בהלם

טום קרוז בפסטיבל קאן 2022/אבנר שביט

השחקן ההוליוודי טום קרוז, ידוע בקשריו העמוקים עם הכנסייה הסיינטולוגית השנויה במחלוקת, שאף מוגדרת על ידי רבים כ"הכת הגדולה בעולם". הקשר עם הסיינטלוגיה משפיע כנראה עמוקות על השחקן, שעל פי הדיווחים אף ניתק את קשריו עם בתו בעקבות הכנסייה.

האתר PageSix מדווח כי לקרוז אין חלק בחייה של בתו סורי בת ה-16, שאמה היא השחקנית קייטי הולמס, שהייתה נשואה בעבר לשחקן. על פי הדיווחים, המקור טוען כי השחקן לא ראה את בתו כבר זמן רב ואין לו כל חלק בגידולה. הסיבה למרחק בין האב לבתו, לכאורה, היא הקשר שלו אל הכנסייה הסיינטולוגית, שעל פי הכללים שלה אסור לחבריה לתרועע עם אנשים שאינם חלק מהכנסייה, ומכיוון שגם סורי וגם הולמס אינן סיינטולוגיות, קרוז לא יכול לנהל מערכת יחסים עם אף אחת מהן.

קייטי הולמס, סורי קרוז. splash
הפסד שלו. סורי קרוז עם אמה, קייטי הולמס/splash

בתמלילים מתביעת הלשון הרע שהגיש השחקן בשנת 2012 נגד "באואר מדיה", הוא הודה שלא ראה את בתו במשך שלושה חודשים מאז שהוא והולמס התגרשו, ובהמשך התוודה על כך שקשריו עם הסיינטלוגיה מילאו תפקיד מרכזי מכך שהוא הופרד מהבת, לאחר שנשאל אם הולמס עזבה אותו כדי להגן על בתם מהסיינטלוגיה הוא ענה: "כן, זו הייתה אחת מהטענות".

קרוז והולמס החלו לצאת בשנת 2005 והביאו לעולם את בתם סורי בשנת 2006, השנה שבה השניים גם התחתנו. הם היו נשואים במשך 6 שנים עד שבשנת 2012 הולמס הגישה בקשה לגירושין. כיום סורי חיה בניו יורק ביחד עם אמה, והן נתפסו לא פעם על ידי צלמי הפאפרצי כשהן לבושות בסטייל משגע.

וואלה! סלבס מוכנה להיות חלק מכנסייה הסוגדת לפחמימות ריקות ואלכוהול בשפע.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully