וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מייגן מרקל חושפת: המתנה היקרה שביקש הנסיך ארצ'י לחג המולד

עודכן לאחרונה: 19.12.2023 / 13:51

חג המולד מתקרב בצעדי ענק, ורשימות הבקשות של החוגגים כבר מוכנות לקראת הגעתו של סנטה קלאוס, או יותר נכון, של ההורים המעניקים את המתנות. בין הילדים המצפים יהיה גם הנסיך ארצ'י, שביקש מתנה יקרה במיוחד. ספויילר: הוא לא הולך לקבל אותה. וואלה! סלבס עיניים גדולות

בווידאו: הריאיון של מייגן מרקל והארי עם אופרה ווינפרי ברשת CBS/באדיבות yes ו-STINGTV, הארפו הפקות/CBS

בעוד פחות משבוע יחגגו ברחבי העולם את חג המולד, החג הכי מלא בקסם ובמתנות בלוח השנה הנוצרי. ילדים (ומבוגרים) ברחבי העולם כבר מתכוננים לקראת החג, ובעיקר לקראת המתנות שהם הולכים לקבל מתחת לעץ האשוח. בין הילדים המצפים יהיה גם הנסיך ארצ'י, בנם הבכור של הנסיך הארי ומייגן מרקל, שביקש השנה מתנה מיוחדת ויקרה במיוחד.

בחודש שעבר הנחתה מרקל פאנל שאלות-תשובות במסגרת הקרנה מיוחדת של הסרט הקצר של נטפליקס The After ביחד עם כוכב הסרט דיוויד אוליבו והבמאית מיסאן הרימן. במסגרת הפאנל, שנערך בבית פרטי בקליפורניה, שם מתגוררים הנסיך הארי ביחד עם אשתו וילדיו, חשפה הדוכסית מסאסקסס את התחביב של בנם הבכור ארצ'י בן ה-4 וחצי ואת הבקשה שלו לקראת החג.

מרקל סיפרה כי ארצ'י הקטן נחשף לעבודתה של הרימן, שהיא גם צלמת מוכרת שעומדת מאחורי כמה מהדיוקנאות של הדוכסים, וכי בפעם האחרונה שהילדון נפגש עם הרימן היא הראתה לו איך לצלם במצלמה שלה. מרקל סיפרה שלאחר המפגש היא קנתה לו מצלמה אבל הנסיך הצעיר התלונן כי לא מדובר במצלמת לייקה כמו של הצלמת, מצלמה בעבודת יד שעולה כמה אלפי דולרים.

הדוכסית המשיכה וסיפרה שנאלצה לצנן את התלהבותו של ארצ'י, והבהירה לו היטב כי הוא לא הולך לקבל את המצלמה היקרה לכבוד החג המתקרב: "אמרתי לו, 'אתה לא מקבל לייקה! אפילו לא לחג המולד' ", סיפרה.

בתחילת החודש בית המלוכה נאלץ להתמודד עם שערורייה שעלתה מחדש הקשורה לנסיך הארי, מייגן מרקל ולבנם ארצ'י. בספר שפורסם לאחרונה בשם Endgame על ידי אומיד סקובי ועוסק בבני המלוכה, נחשף בתרגום של הספר להולנדית שמות המעורבים בפרשייה שטלטלה את הארמון, לאחר שבראיון שהעניקו הדוכסים לאופרה ווינפרי סיפרו כי חלק מבני המלוכה הביעו דאגה לגבי צבע העורו של היורש לפני נשולד.

העיתונאי פירס מורגן התייחס לנושא ואמר: "אם ההולנדים יכולים למצוא את הספר בחנויות ולראות מה השמות גם אתם, האזרחים הבריטים, שמשלמים עבור משפחת המלוכה, זכאים לדעת. בני המלוכה המדוברים הם המלך צ'ארלס וקייט מידלטון". על אף שמורגן הבהיר שהוא לא מאמין שמישהו מהם העיר הערות גזעניות, הנזק נעשה ובמחלקת היח"צ של הארמון כבר נכנסו לפעולה.

ריצ'ארד עדן, מומחה לבית המלוכה, הסביר מה ההשלכות של הפארסה הנוכחית: "בשבועות האחרונים בני הזוג ניסו ליישר את ההדורים עם המלך צ'ארלס באופן כמעט נואש. המכה הנוכחית משאירה אותם מושפלים וגם הם, כמו יתר בני המשפחה, כועסים מאוד על מה שקרה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully