וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איזה צ'ארלס, צ'ארלס שלנו? ההערה הגזענית שמביכה את בית המלוכה

עודכן לאחרונה: 5.12.2023 / 11:49

רגע לפני שהם חוגגים את חג המולד כמיטב המסורת, בית המלוכה הבריטי נאלץ להתמודד עם תקרית שקשורה בחשיפת שמותיהם של בני המשפחה שהעירו לגבי צבע עורו של ארצ'י, בנם של הנסיך הארי ומייגן מרקל. וואלה! סלבס רודולף

בווידאו: הריאיון של מייגן מרקל והארי עם אופרה ווינפרי ברשת CBS/באדיבות yes ו-STINGTV, הארפו הפקות/CBS

בימים האחרונים בית המלוכה הבריטי נאלץ להתמודד שוב עם סערה שמקורה בספר, חודשים ספורים אחרי שהצליחו לדלג באלגנטיות יחסית מעל ההאשמות הקשות שהנסיך הארי העלה בספרו Spare.

הפעם לא מדובר באויב מבית, אלא בספר Endgame שכתב אומיד סקובי ועוסק בבני המלוכה. בין היתר, סקובי התייחס לראיון שהארי ומייגן מרקל העניקו לאופרה ווינפרי לפני כשנתיים, ובו חשפו שבזמן שמרקל הייתה בהריון עם הנסיך ארצ'י, חלק מבני המלוכה הביעו דאגה לגבי גוון העור של היורש.

בני הזוג וגם הסופר לא נקבו באופן מפורש בשמות של המעורבים בפרשה, אולם כאשר הספר תורגם להולנדית הוא כלל את שמות המעורבים. בהמשך, העיתונאי פירס מורגן התייחס לנושא ואמר "אם ההולנדים יכולים למצוא את הספר בחנויות ולראות מה השמות גם אתם, האזרחים הבריטים, שמשלמים עבור משפחת המלוכה, זכאים לדעת. בני המלוכה המדוברים הם המלך צ'ארלס וקייט מידלטון". מורגן הבהיר שהוא לא מאמין שמישהו מהם העיר הערות גזעניות, אבל הנזק כבר נעשה ובקרת הנזקים נכנסה לפעולה.

הנסיכה קייט באירוע הכתרת המלך צ'ארלס, 6 במאי 2023. רויטרס
דווקא את? קייט מידלטון/רויטרס

הצהובונים הבריטים לא יודעים את נפשם ועל פי מקורב למשפחה ששוחח עם ה-Mirror, הם שוקלים את כל האפשרויות שעומדות בפניהם: "מדובר בשערורייה של ממש, גוררים אותם בבוץ. הם יגיבו בצורה ובזמן שיתאימו להם".

בנוסף, נראה שהסכסוך המתוקשר בין הארי ומייגן ליתר בני המשפחה לא ייפתר בקרוב והם מנודים מחגיגת חג המולד המסורתית. הפעם האחרונה בה השניים העבירו את התקופה הקסומה ביותר בלוח השנה עם משפחת המלוכה הייתה בשנת 2018. השנה הם היו אמורים להצטרף, אבל אחרי ההשחרה הנוכחית, ההזמנות הרשמיות מעולם לא נשלחו אליהם.

ריצ'ארד עדן, מומחה לבית המלוכה, הסביר מה ההשלכות של הפאדיחה הנוכחית: "בשבועות האחרונים בני הזוג ניסו ליישר את ההדורים עם המלך צ'ארלס באופן כמעט נואש. המכה הנוכחית משאירה אותם מושפלים וגם הם, כמו יתר בני המשפחה, כועסים מאוד על מה שקרה".

וואלה! סלבס ביקשה שלום עולמי לכבוד החנוכה, אבל קיבלה מטבע שוקולד וייאוש קיומי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully