וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"איבדה שליטה על השרירים": החמרה נוספת במצבה של סלין דיון

עודכן לאחרונה: 19.12.2023 / 11:43

הזמרת האייקונית חשפה לפני כשנה כי היא סובלת ממחלה נוירולוגית נדירה, ונאלצה לבטל את כל ההופעות שתוכננו לה. כעת נרשמת החמרה נוספת במצבה, מה שמדאיג את מעריציה בכל העולם

סלין דיון מודיעה על ביטול סיבוב ההופעות שלה, 8 בדצמבר 2022/יח"צ
סלין דיון מופיעה בהייד פארק, לונדון, 5 ביולי 2019. Dave J Hogan/Getty Images, GettyImages
סלין דיון מופיעה בהייד פארק, לונדון, 5 ביולי 2019/GettyImages, Dave J Hogan/Getty Images

בחודש דצמבר לפני קצת יותר משנה, הזמרת הקנדית האייקונית סלין דיון חשפה בהודעה דרמטית כי היא סובלת ממחלה נוירולוגית נדירה, והיא נאלצה לבטל את כל ההופעות שתוכננו לה לשבת 2023, כולל ההופעה בישראל.

דיון בת ה-55 שיתפה כי היא סובלת מתסמונת בשם SPS, הנקראית גם "תסמונת האדם הנוקשה", מחלה חשוכת מרפא הגורמת להתכווצויות כואבות בשירים עד לכדי אובדן תחושה בהם. אחרי שבחודש אוגוסט דווח על הדרדרות במצבה הרפואי, כעת מגיעה הודעה על החמרה נוספת במצבה של הזמרת.

על יפי הדיווח באתר ה- New York Post, קלודט, אחותה של הזמרת, סיפרה כי חלה הדרדרות במצבה הרפואי על אף הנסיונות הרבים שלה לטפל בו, וכי היא איבדה את יכולת השליטה על השרירים שלה: "היא עובדת קשה, אבל אין לה שליטה על השרירים שלה. מה ששובר את ליבי הוא שהיא תמיד הייתה ממושמעת", סיפרה האחרות למגזין הצרפתי 7 Jours, per Hello והמשיכה: "היא תמיד עבדה קשה. אמא שלנו תמיד אמרה לה, 'את תעשי את זה טוב, את תעשי את זה כמו שצריך'".

הפעם האחרונה בה נצפתה הזמרת בציבור הייתה לפני כחודש, כשהגיעה למשחק הוקי בלאס וגאס. אחותה של הזמרת הוסיפה וסיפרה כי מכיוון שמדובר במחלה נדירה, לא בוצעו הרבה מחקרים בנושא ועל כן אין פתרון ידוע או תרופה למצבה הרפואי של דיון.

  • עוד באותו נושא:
  • סלין דיון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully