וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הקול אבוד: מצבה הבריאותי של סלין דיון הולך ומחמיר

עודכן לאחרונה: 20.8.2023 / 17:22

הזמרת בעלת אחד הקולות הכי איקונים בעולם כנראה לעולם לא תשיר שוב מול קהל, בעקבות מצבה הבריאותי: "היא מתקשה ללכת והגב שלה כפוף". וואלה! סלבס חוששת

אם יצא למי מכם לעבור פרידה מספיק כואבת או סתם לצפות בסרט האלמותי "טיטניק", בוודאי הגעתם לשיריה של הזמרת האיקונית סלין דיון. אך בזמן ששמרה על המצב הנפשי שלנו, המצב הבריאותי של הכוכבת התדרדר.

הזמרת אובחנה עם תסמונת "האדם הנוקשה", מחלה אוטואימונית נוראית שגורמת לשרירים של מי שסובל ממנה להתקשות, ובמקרים מסויימים להגיע לרמה של שיתוק מוחלט.

מקורב לזמרת סיפר ל- National Enquirer שדיון נמצאת בבית שלה וסובלת מעוויתות וסימפטומים בלתי נסבלים. "סלין לא צולמה או נראתה בציבור מעל ל- 600 ימים, ויש לזה סיבה טובה. היא מתקשה ללכת ורעשים חזקים עלולים להיות טריגר להתקפים שלה, שגורמים לה ליפול. הגב שלה נהיה כפוף ועוויותות השרירים שלה יכולים להגיע למצבים בלתי נסבלים".

המקור הוסיף שבעקבות ההחמרה במצבה היא העבירה את אחותה לינדה לגור איתה ועם ילדיה. לא מזמן גם חשפה אחות האחרת, קלודט, ל- Le Journal de Montreal על הניסיון של הזמרת למצוא תרופה: "היא מקשיבה לאנשים הכי טובים בתחום החקר של המחלה הנדירה הזאת כמה שאפשר. אני באמת חושבת שהיא תצטרך בעיקר מנוחה. היא תמיד עושה מעל ומעבר, תמיד מנסה להיות הכי טובה. בשלב מסוים הלב והגוף שלך כבר מנסים להגיד לך משהו. זה חשוב להקשיב להם", שיתפה האחות הדואגת.

אחרי שחשפה את מצבה הבריאותי לראשונה בחודש דצמבר בשנה שעברה, הכוכבת הודיעה בסרטון מלא בדמעות שהיא לא מצליחה למצוא תרופות שיקלו על מצבה, והיא נאלצה לבטל את סיבוב ההופעות שלה.

וואלה! סלבס דואגת להאזין לשיר I'm Alive פעם בשבוע במקום ללכת לפגישה עם פסיכולוג.

  • עוד באותו נושא:
  • סלין דיון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully