וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מתנה מהארוס? לא תאמינו כמה שווה השעון של עדן פינס

עודכן לאחרונה: 18.12.2023 / 20:41

אחרי תקופה ארוכה בה לא נפגשו, עדן פינס והארוס הכדורגלן מתיאס נורמן זכו לאיחוד מרגש, אבל אותנו תפס דווקא פרט אחר בסטורי המרגש של השניים. אז כמה שווה השעון הנוצץ של הדוגמנית והאם מדובר במתנה מבן הזוג? וואלה! סלבס בלינג בלינג

עדן פינס ומתיאס נורמן/צילום מסך אינסטגרם

הדוגמנית עדן פינס נמצאת כבר כמה חודשים בזוגיות עם הכדורגלן מתיאס נורמן, והשניים נלאצים לתחזק מערכת יחסים מסובכת במיוחד בשלט רחוק, שכן שחקן הכדורגל משחק כיום בקבוצה בליגת העל הסעודית, מדינה שישראלים לא מורשים להכנס אליה. על רקע המרחק והמלחמה השניים לא נפגשו תקופה ארוכה, והיום (ב') סוף סוף זכו לאיחוד המרגש.

כזכור, בחודש ספטמבר האחרון השניים הפתיעו את כולם כשנורמן שלף טבעת והציע לדוגמנית להנשא לו, אחרי שלושה חודשים בלבד של זוגיות. את הטבעת, שעל פי מקרובים מדובר בסלע מרשים במיוחד, עדיין לא זכינו לראות, שכן פינס דואגת להסתיר אותה טוב מאד מעיני הסטורי (וגם לא ללכת איתה ביום יום, כי זולה היא ממש לא).

אבל היום, כשהשניים נפגשו לבסוף אחרי תקופת המרחק הארוכה, מה שתפס את העין החדשה של וואלה! סלבס היה תכשיט אחר על היד שלה, והוא אומנם לא הטבעת המדוברת, אבל מדובר בשעון יקר. מאד יקר.

עדן פינס והשעון החדש. אינסטגרם, צילום מסך
עדן פינס והשעון החדש/צילום מסך, אינסטגרם

כמה יקר? על פי הערכות השעון הנוצץ של המותג היוקרתי ריצ'ארד מיל שווה קרוב ל-200 אלף דולרים, שזה, בחישוב מהיר, קצת יותר מ-730 אלף ש"ח. אז אנחנו לא יודעים אם מדובר במתנת געגוע או מתנה לכבוד השנה החדשה שבפתח, או שאולי בכלל לא מדובר במתנה מהארוס אלא בפריט שהיא רכשה לעצמה, אבל מה שבטוח מדובר בתכשיט שווה במיוחד.

מלבד התכשיט הנוצץ, המפגש של השניים מספק עוד רגע מסקרן עבור העוקבים של השניים, שאחרי תקופה של שמועות על פרידה מפריכים אותן היום באופן רשמי עם הסטורי הזוגי והדביק במיוחד שהעלו עם הכיתוב הרומנטי "הלב שלי שלם שוב".

וואלה! סלבס לא פותחת עיניים על תכשיטי יוקרה, רק על לאפה שווארמה או כל פחמימה שווה אחרת שתכבוש את לבה.

  • עוד באותו נושא:
  • עדן פינס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully