וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"קמה לטמטום של המדיה": עדן פינס עושה סדר בשמועות על הפרידה

עודכן לאחרונה: 5.10.2023 / 10:34

אחרי שגרמה לכולנו לדאוג במשך כמעט לילה שלם, הדוגמנית עדן פינס מתייחסת לשמועות הפרידה שלה ושל הכדורגלן הנורווגי, מתאיס נורמן. וואלה! סלבס דרמה קווין

הסטורי של עדן פינס. אינסטגרם, צילום מסך
סבאח אל נור גם לך/צילום מסך, אינסטגרם

כבר הספקנו להכין את הטוקבקים המנחמים, את הטישו ואת הגלידה, אבל אולי הפעם הסוס נרתם לפני העגלה. במהלך הלילה הספקנו לדאוג ולחשוש שמא מערכת היחסים בין הדוגמנית עדן פינס לכדורגלן מתיאס נורמן הגיעה לסיומה בעקבות רצף סטורים נוגע שגרם לנו לדאוג לשלומה.

אבל בסטורי נוסף שהעלתה הבוקר (ה') לחשבון האינסטגרם שלה הצליחה פינס להרגיע את וואלה! סלבס ועל הדרך גם לעקוץ: "בוקר טוב, קמה כרגיל לטמטום של המדיה. כרגיל שרגילה לקחת סיטואציות ולפרש אותה איך שהיא רוצה ולהחליט בשביל עוד אייטם ולשתף את כל המדינה למרות שלא קרה כלום.

אתם יכולים לנוח. עמוד האינסטגרם של מתיאס הושבת, לא קרה כלום וזה שאני משתפת בתחושות שלי במדיה תהיו בטוחים שהזוגיות שלי מחוץ למשחק. אז במקום לעשות לי בוקר שחור אחרי המסע שעברתי בעבודה ובחרתי לשתף והפכתם אותו עלי לסיפור חסר ביסוס.

אולי תשאלו לפני- ותתקדמו עם האייטמים שלכם והפרשנויות על סיפורים שאתם ממציאים כדי לגרוף מחמאות במשרד ולהביא "עוד אייטם" שקרי על בסיס "הערכה" שיכולים לרסק בן אדם על פארש. אתם יכולים לשאול אותי קודם כל, המלצה חמה", חתמה פינס עם הזמנה לשיחה.

וואלה! סלבס עובדת מדירת החדר המעופשת שלה ומקבלת מחמאות מהבוס רק כשהיא מתמוטטת.

  • עוד באותו נושא:
  • עדן פינס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully