וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עשו להם עין: האם עדן פינס ומתיאס נורמן חווים משבר ביחסים?

עודכן לאחרונה: 5.10.2023 / 9:26

הזוגיות של הדוגמנית עדן פינס והכדורגלן מתיאס נורמן, שהתחילה ביריית פתיחה מרשימה על חופי אי יווני פסטורלי עכשיו עומדת מול סימן שאלה אחד גדול שגורם לנו לחשוב שאולי השניים עומדים מול משבר. ווואלה! סלבס ערבה בוכיה

הסטורי של עדן פינס. אינסטגרם, צילום מסך
מקולקל אנרגטית/צילום מסך, אינסטגרם
הסטורי של עדן פינס. אינסטגרם, צילום מסך
הביאה לך אלפחורס?/צילום מסך, אינסטגרם

רק בתחילת החודש שעבר הרשת נחצתה לשני מחנות בעקבות האירוסים של הדוגמנית עדן פינס והכדורגלן מתיאס נורמן, שבחרו לעשות את הצעד אחרי שלושה חודשים של זוגיות בלבד. היום (ה') מתגלה לנו שאולי הם קפצו מהר מידי למים.

ברצף סטורים שהעלתה לחשבון האינסטגרם שלה היא חושפת את התחושות: "בא לי לשתף ברגעים של אמת כי אתם כאן בנוצץ, בזהב, וגם בפחות. רק שזה לא אינסטגרמי לרוב. מה שבטוח זה שאתם חלק ניכר מהחיים שלי".

"היה לי מסע ממש לא קל, ממש ממש לא קל. היה מדהים ועבודה זה כל כך לא מובן מאליו, והחוויות שאני עוברת הן זכרונות ומתנות לכל החיים", פינס המשיכה לספר על קשיים במהלך שהותה באיביזה שגרמו לה להרגיש שאולי משהו לא מדויק: "הייתי חייבת לחזור הביתה. משהו במקום הספציפי הזה, איביזה, בא לי מקולקל אנרגטית. כל פעם שיש לי משהו שם זה לא עובד טוב, משהו מתקלקל, תקוע".

עדן פינס ומתיאס נורמן. אינסטגרם, צילום מסך
דווקא חמודים יחד/צילום מסך, אינסטגרם

לאחר מכן סיפרה הדוגמנית על המסע שהיה לה בדרך חזרה לארץ, אחרי שהיא הספיקה בקושי לעלות על מטוס חזרה אלינו, גם הנסיעה שלה לא עברה בלי אירוע: "פתאום התחלתי לדמוע, לדמוע אקסטה. לידי ישבו זוג מבוגרים ספרדים והם היו נורא מודאגים. אמרתי להם שהכל בסדר ואני חווה משבר קטן ואני רגילה.

הסבתא פשוט לא עזבה אותי, הוציאה לי מהתיק שלה ביסקווטים ושוקולד, חיבקה ואמרה לי משפט שלא יוצא לי מהראש: "תקשיבי לבטן שלך, זה המוח השני שלך. אם משהו עושה אותך חולה, אל תישארי שם. אל תקטיני ותורידי מערך האינטואיציה שלך ובטח אל תתרגלי", ופתאום קיבלתי כאפה", הודתה פינס. "כמה פעמים אני עושה דברים כדי לרצות, כדי לא להכביד.

נשארת במקום שלא טוב לי גם אם זה אומר לבטל את עצמי כדי לא לבאס או לפגוע במישהו אחר אם זה בעבודה, אם זה בחברות.כי מי שאוהב אותך באמת לא יתן לך לוותר על עצמך אבל מי שיש לו ממך אינטרס אתה שסך הכל צינור מעבר בשבילו. לא עוד". היינו חושבים שמדובר רק במשבר בצד המקצועי של חייה של פינס אך לצד הסטורים האלה התלווה מהלך נוסף.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי
פרופיל האינסטגרם של מתיאס נורמן. אינסטגרם, צילום מסך
אפילו הייתה תמונת הפרופיל שלו/צילום מסך, אינסטגרם

על פי פרסום המערכת של ערב טוב עם גיא פינס מסתבר שהדוגמנית גם הורידה עוקב לנורמן. כל אחד מהם הפגין את חיבתו מספר פעם במחוות מרגשות ומקסימות ומול עוד המון אנשים, גם ברשתות החברתית וגם בראיונות.

השניים כאמור הכירו ביוון בזמן שהיא הייתה בצילומים לתוכנית הריאליטי החדשה לאב איילנד אותה היא מנחה ומיד גרמו לכולנו להבין שלפחות זוג אחד יצא מהתוכנית הזאת בוודאות. בעבר סיפרה פינס לוואלה! סלבס על הרצון, ואולי אפילו הצורך, לשנות את לוח הזמנים שלה לטובת הזוגיות עם נורמן: "את צריכה להיות מוכנה לשנות את הלו"ז ואורח החיים לטובתו, ולטובת הזוגיות בעיקר. הם מאוד תזזיתיים".

וואלה! סלבס מעדיפה לבלות את הטיסות שלה עם קוקטייל כדורי השינה שהיא רקחה לעצמה.

  • עוד באותו נושא:
  • עדן פינס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully