וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"ויזה לסעודיה, מישהו?": עדן פינס ומתיאס נורמן התארסו והרשת לא רגועה

עודכן לאחרונה: 6.9.2023 / 9:45

הדוגמנית ההורסת התארסה לכדורגלן אחרי זוגיות קצרצרה בת שלושה חודשים בלבד, אבל הטוקבקיסטים בטוחים שלא מדובר באהבת אמת אלא במתיחה במקרה הטוב, או קונספירציה במקרה הרע. וואלה! סלבס השחרות בע"מ

עדן פינס/יח"צ

וואלה! סלבס הייתה בטוחה שאחרי שנים של היכרות, עדן פינס כבר לא יכולה להפתיע אותה. אבל מה אתם יודעים, אמש (ג') התברר שהשיער שלה כל כך גדול כי הוא מלא בסודות, והיא התארסה לכדורגלן מתיאס נורמן אחרי שלושה חודשי זוגיות בלבד.

לצד תגובות שהרימו לדוגמנית ולבן הזוג, יש מי שבטוחים שמדובר במהלך שנועד לסדר לפינה אשרת כניסה לסעודיה, שם מתיאס משחק: "היא צריכה את זה כי הוא עובד לסעודיה, ואין כניסה לאזרחים ישראלים. אולי הם עושים איזו קומבינה", כתבה גולשת סקרנית ואילו אחרת הוסיפה "מה דחוף לה ויזה לסעודיה? לא הבנתי". מגיבה אחרת החליטה להעלות אקסים מהאוב: "אני חיכיתי לקאמבק עם סוסינה. מזל טוב".

וכמו תמיד בישראל, אי אפשר להתעלם מהעורלה שבחדר: "טוענת שמתחזקת, אבל יוצאת עם גויים. איפה ההיגיון? ואל תכתבו לי מה הקשר, כי הקשר הוא עצום" כתבה גברת מזועזעת שחיה באפלה, ואילו אחר כתב "למה אף אחד לא מדבר על זה שהוא גוי?!".

עדן פינס, מתיאס נורמן. אינסטגרם, גטיאימג'ס (אילוסטרציה), צילום מסך
בהצלחה/צילום מסך, אינסטגרם, גטיאימג'ס (אילוסטרציה)

לצד המגיבים שפחות התחברו לקונספט של אהבת אמת, היו מי שמיהרו להרים לבני הזוג: "זה לא הזמן עם הבן אדם, זה הכימיה והחיבור איתו. די להיות מעייפים, היא חיה ותנו לה לחיות בדרך שלה כל עוד היא לא פוגעת באף אחד", כתבה חברה מרימה ואילו אחרת הוסיפה "מה כואב לאחל להם פשוט מזל טוב? אהבת חינם לא עולה כסף".

וואלה! סלבס פועלת בחיפזון רק כשיש מאפה פריך בסוף התהליך.

  • עוד באותו נושא:
  • עדן פינס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully