וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חופשת לידה ממבט ראשון: שירי ושרונה עושות את העיר הגדולה

עודכן לאחרונה: 17.12.2023 / 13:15

שתי האמהות הטריות, כוכבות חתונה ממבט ראשון, שירי קופפרברג ושרונה מרלין, יצאו לבלות ברחובות תל אביב יחד עם הבייביז' הקטנטנים והוכיחו שהן מנצלות כל רגע מחופשת הלידה. וואלה! סלבס מכינה בקבוק

שרונה מרלין שירי קופפרברג. צינו פפארצי,
שרונה מרלין שירי קופפרברג/צינו פפארצי

הבייבי בום בביצה המקומית של הסלבס התחיל כבר לפני כמה חודשים, חלקן ילדו, חלקן בהריון וחלקן אפילו לא חשפו עדיין את החדשות המרגשות, למרות שוואלה! סלבס יודעת כבר הכל ממזמן ומתרגשת לקראת הרחבת השוששלות הענפות שיגיעו ממש בקרוב ואולי גם יפתיעו את חלקכם.

מי שהפכו לאמהות ממש לא מזמן והצליחו למצוא זמן בחופשת הלידה, ששמה נוטה להטעות, הן כוכבות העונה השנייה של ריאליטי השידוכים חתונה ממבט ראשון, שירי קופפרברג ושרונה מרלין. השתיים נצפו בבילוי בבית קפה ברחובות תל אביב וטיול בנוף האורבני.

כזכור, קופפרברג ילדה לפני ארבעה חודשים ומרלין ילדה לפני חודש בלבד ואם תשאלו כל הריונית או יולדת טרייה, הן ידעו להעיד שאין משמח מבסטי שיולדת בסמיכות, חולקת את החוויה ומעבירה איתך את חופשת הלידה. מעבר לחווית האמהות הראשונית, השתיים חולקות גם סיפור דומה מהזמן שהיו בתוכנית הריאליטי.

שרונה מרלין שירי קופפרברג. צינו פפארצי,
שרונה מרלין שירי קופפרברג/צינו פפארצי

גם שירי וגם שרונה פגשו גבר אחד בחתונה, אך מערכות היחסים של אף אחד מהזוגות לא צלחו. בסופו של דבר שרונה נישאה לבעלה, יניב לקונישוק איתו הביאה את בנם הראשון. וקופרברג החליטה שלא לוותר על החלום שלה להפוך לאמא, עברה את התהליך בצורה עצמאית והביאה לעולם את בנה ארי.

וואלה! סלבס חשבה שהיא נכנסה להריון אבל אז גילתה שזה הפריקסה של אתמול.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully