וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בשעה טובה! כוכבת חתונה ממבט ראשון ילדה בן בכור

עודכן לאחרונה: 7.11.2023 / 16:32

האם הטרייה, שרונה מרלין, שכיכבה בעונה השנייה של ריאליטי השידוכים ובעלה יניב לקונישוק, בישרו שהביאו לעולם את בנם הבכור אחרי חודשים רבים של התרגשות וציפייה

שרונה מרלין ילדה. אינסטגרם, צילום מסך
שרונה מרלין ילדה/צילום מסך, אינסטגרם

בימים כאלה לא פשוטים שמלאים בהמון התמודדויות חדשות, לא מוכרות וקשות, אחד הדברים הכי חשובים שכדאי לעשות הוא להיצמד לחיים, ואין מה שמסמל חיים יותר מלידה והגעתה של נשמה חדשה.

כוכבת חתונמי שרונה מרלין אמנם חשבה שתמצא את האחד שלה בתוכנית השידוכים, אך גילתה שמי שהפך לימים לבעלה, יניב לקונישוק, היה ממש מעבר לפינה. בחודש מאי האחרונה וואלה! סלבס סיפרה לכם לראשונה על כך שהשניים מצפים לילד ראשון ולא הרבה לאחר מכן גילינו שמדובר בבן זכר.

היום (ג') פרסמה מרלין בחשבון האינסטגרם שלה תמונה של שתי ידיים גדולות ואחת קטנטנה, שבישרה על בואו של העולל החדש לעולם. את התינוק עצמו עדיין לא ראינו ואולי זוג ההורים הטרי יחליטו שלא לפרסם אותו כלל, אבל לפחות קיבלנו הצצה בתמונה המשמחת.

שרונה מרלין. מערכת וואלה!, מערכת וואלה
שרונה מרלין/מערכת וואלה, מערכת וואלה!

בחשבון האינסטגרם שלה כתבה על המאורע המרגש: "בצל הימים השחורים, ב-5.11.2023, הגיח לו לעולם קרן האור הקטן שלנו שמילא את הלב באהבה שלא ידענו ואושר שאי אפשר לתאר. לא יכולנו לבקש חוויית לידה מושלמת יותר, שכמובן נשתף בקרוב. כמה חיכינו לך תינוק שלנו".

מרלין ולקונישוק הכירו כמעט מיד אחרי שהיא סיימה את הצילומים של העונה השנייה של חתונמי, בה החתן שלה היה ליאור לביא, אך הקשר של השניים לא צלח. בזמן שהפרקים שודרו לכל עם ישראל מי שצפה יחד עם כולם היה גם יניב עצמו, שאחרי שהתרשם לטובה מהתוכנית וראה את שרונה במקרה בבר החליט לנסות את מזלו והצליח.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully