וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"בטח הקיאה את זה": ההודעה המגעילה שנשלחה ללירן כוהנר בטעות

עודכן לאחרונה: 11.12.2023 / 17:25

רבים מכירים את החוויה של לשלוח את הדבר הלא נכון לאדם הלא נכון, אך עוקבת משחירה במיוחד של אושיית הרשת לירן כוהנר עשתה את הפאשלה בצורה הכי גדולה שיש וגרמה לכוכבת להגיב לה בחזרה קבל עם וסטורי. וואלה! סלבס לשון הרע

הסטורי של לירן כוהנר. אינסטגרם, צילום מסך
הסטורי של לירן כוהנר/צילום מסך, אינסטגרם

כמו שהרבה מכם ודאי הבינו כבר לבד, אין דבר שוואלה! סלבס אוהבת יותר מהשחרות, אך כמו כל דבר גם לזה יש את את הפורום הנכון ואת המילים הנכונות ולצער כולנו, זה לא המקרה. אלמונית אחת שעוקבת אחרי אושיית הרשת לירן כוהנר, ניסתה ללכלך עם חברתה אך במקום זאת שלחה את התגובה לכוכבת עצמה: "בטח הקיאה אחרי את זה", כתבה המשחירה בהודעה.

"יפות שלי אני מזכירה, אם אתן רוצות לטנף קודם ללחוץ על המטוס נייר ואז לדבר מסריח", השיבה לה אושיית הרשת, שלא הסתפקה רק בזה והעלתה גם סרטון בו היא מגיבה על הנושא: "יפות שלי אתן כותבות לי 'אל תקחי ללב', וזה. אני רוצה רגע להגיד משהו, ההודעה הזאת היא על הזין שלי, היא לא מזיזה לי את הביצית תודה לאל".

"עשיתי על זה שנים של עבודה, כדי שיפסיק להיות אכפת לי עד כדי כך שזה שזה יגע בי. קודם כל, איפה כוחנו באחדותנו? איפה? איפה תחושת האחדות בעם? אני רוצה להגיד דבר אחד, לי אין הפרעות אכילה. אבל מה היה קורה אם ההודעה הזאת הייתה מגיעה למישהי שיש לה הפרעות אכילה?".

לירן כוהנר/צילום מסך, אינסטגרם

"אין לכם מושג מה קורה לכל אחת בבית שלה, אוקיי? אז גם אם את שולחת לחברה, תעשי את זה בחוכמה, לא יודעת מה. את רוצה לרכל? את רוצה לטנף? קצת מחשבה. דבר שני, בא לי להגיד גם לאותה בחורה, שתדעי שאם היית משקיעה את אותה האנרגיה שהשקעת בלשלוח לחברה שלך, בלהוציא את האנרגיה הזאת".

"אם אנחנו משקיעים את האנרגיה הזאת בעצמנו, ולהפסיק להסתכל על החיים של אחרים, להפסיק להשוות או לנסות להרגיש טוב על חשבון אלה שאנחנו מדברים על אחרים, קודם כל זה ממש מנקה, שתדעו. ואותה אנרגיה, אנחנו לא תמיד מבינים כי בסוף האנרגיה שלנו היא די מוגבלת, אם אנחנו מבזבזים אותה לא נשאר לנו אנרגיה לעצמנו, זהו", חתמה אושיית הרשת במסר רוחני.

לא מדובר בפעם הראשונה שכוהנר מתמודדת עם מקרה כזה. בפעם הקודמת הייתה עוקבת שהגיבה לה בטעות: "לא בקטע רע, תסתכלי על המותניים של לירן, לכולם יש... רק חלק מהאנשים יודעים לטשטש". בתגובה כתבה לה אושיית הרשת: "ברור. למי אין אחות שלי אנחנו נשים".

וואלה! סלבס כבר תרמה את צמיד "לשון הרע לא מדבר אליי", כי לא היה בו שימוש.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully