וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"לא בקטע רע": ההודעה המעליבה שהגיעה בטעות ללירן כוהנר

עודכן לאחרונה: 16.4.2023 / 13:12

אחד הפחדים הכי גדולים הוא לשלוח בטעות הודעת השחרה למושא הרכילות עליו מדברים, ועל כן כלל ידוע הוא לבדוק 5 פעמים לפני שמשגרים את המסר. תשאלו את העוקבת של לירן כוהנר, ששלחה לה בטעות הודעה מעליבה וקיבלה תשובה לא פחות ממושלמת. וואלה! סלבס אאוץ'

לירן כוהנר- סטורי. אינסטגרם, צילום מסך
אופסייי/צילום מסך, אינסטגרם

היה נדמה לנו שעוקבים ברשתות החברתיות למדו את הלקח ממקרה עינב בובליל, ובודקים כעת פעמיים לפני שהם שולחים השחרות על המשפיענים אחריהם הם עוקבים. אבל כמו שאמרה הילדה המתוקה יהב ב"החיים הסודיים של בני 4", גילינו שלא. הפעם היה זה תורה של לירן כוהנר לקבל הודעה שכזו, עליה היא בחרה לענות בצורה משעשעת במיוחד.

בהודעה המעליבה שקיבלה כוהנר בטעות מעוקבת, שככל הנראה תכננה בכלל לשלוח אותה לחברתה להשחרות נכתב: "לא בקטע רע, תסתכלי על המותניים של לירן, לכולם יש... רק חלק מהאנשים יודעים לטשטש". בניגוד להודעה המעליבה שקיבלה בובליל, שגררה בצדק תגובה אמוציונלית במיוחד, כוהנר בחרה לענות בצורה יותר משעשעת כשכתבה בחזרה לבחורה: "ברור. למי אין אחות שלי אנחנו נשים". אנחנו רק יכולים לתאר לעצמנו את הפרצוף של אותה עוקבת כשהיא קיבלה בחזרה את התשובה הזו.

לירן שיתפה את צילום המסך הספק מעליב ספק משעשע בסטורי בעמוד האינסטרם שלה והוסיפה הערה חשובה, שהגיע הזמן שתגיע לכל מי שמרכל באינסטגרם (כלומר, לכולנו): "אחיות תקשיבו שנייה- כדי לשלוח סטורי ולדבר עליו זה המטוס נייר!!!".

וואלה! סלבס דואגת לרכל על אחרים רק אחרי שהיא מסירה את הצמיד של "לשון הרע לא מדבר אליי", סתם מהאי נעימות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully