וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משנה פאזה: הקריירה החדשה של אודליה סוויסה

עודכן לאחרונה: 11.12.2023 / 16:31

לא מעט מפורסמים החליטו על הסבה מקצועית בזמן האחרון בעקבות הפגיעה הקשה במשק שנוגעת בכל הענפים. עכשיו מתברר שגם יוצאת הריאליטי ואושיית הרשת אודליה סויסה הצטרפה למה שכבר הפך לטרנד ונכנסה לתחום חדש. וואלה! סלבס קורות חיים

רבים הופתעו אחרי שוואלה! סלבס סיפרה לכם לראשונה על ההסבה המקצועית שעשתה הדוגמנית וזוכת האח הגדול לשעבר, טהוניה רובל, אחרי שהחליטה להתחיל לעבוד בתור סוכנת ביטוח בעקבות המצב הביטחוני שפגע באנשים רבים במשק הישראלי.

לא הרבה אחר כך דיירת נוספת מבית האח הגדול ומי שגם הייתה פיינליסטית בהישרדות, אודליה סויסה, הודיעה גם על יציאה לדרך חדשה: "שמחה לעדכן אתכם שהצטרפתי למשפחת רימקס אז מהיום אני הכתובת שלכם לקנייה או מכירה בבאר שבע. בעזרת השם נעשה ונצליח", כתבה בפוסט שהעלתה לחשבון האינסטגרם שלה היום (ב').

אז אם אתם בתכנון לדירה חדשה כמו מגיש החדשות אורי איזק ואשתו, דוברת השר עמיחי שיקלי, נוי איזק, מהיום אפשר לפנות ליוצאת הריאליטי שאולי תוכל לעזור לכם למצוא את מה שאתם מחפשים. וואלה! סלבס מבטיחה שלא תיקח דמי תיווך, רק פריקסה מעשה ידיה של סויסה.

בשנה שעברה עברה הכוכבת גירושים ממי שהיה בעלה במשך 13 שנים, אבי, איתו היא גם חולקת ארבעה ילדים. "חשוב לי ולאבי לשמור על כבוד הדדי לטובת הילדים. השיח ביננו מסתכם רק סביב ארבעת ילדינו האוהבים. מאחלת לכל אחד מאיתנו שיעשה דרך של כבוד ואושר", סיפרה בזמנו. מאז היא הספיקה להיות בזוגיות עם אישה בשם ספיר סטדניק, אך מערכת היחסים לא צלחה והשתיים נפרדו אחרי פחות מחודש יחד.

וואלה! סלבס התחילה התמחות בעבודת מכירות אבל התפטרה אחרי שלקוח צעק עליה בטלפון והיא בכתה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully