וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בעקבות המלחמה: שינוי המקצוע החדש והמפתיע של טהוניה רובל 

עודכן לאחרונה: 4.12.2023 / 12:37

הדוגמנית טהוניה רובל החליטה להוריד הילוך מהרשתות החברתיות בעקבות המצב הביטחוני, לחשב מסלול מחדש, אחרי שגם ענף המשפיענים נפגע בעקבות המלחמה, ולצאת לדרך חדשה בתחום אחר ולא צפוי. וואלה! סלבס פרסום ראשון

ענפים רבים במשק נפגעו בצורה כזאת או אחרת במהלך המלחמה וגרמו לרבים לחשב מסלול מחדש. כך גם אצל הסלבס, אירועים והשקות יצאו משגרת היום שלהם וגם ברשתות החברתיות אפשר לראות הרבה פחות תוכן ממומן וקודי קופון. מי שהחליטה להרחיב את האופקים שלה בעקבות המצב היא הדוגמנית ואושיית הרשת, טהוניה רובל.

העובדה שרובל היא אמא לילדה גרמה לה להבין מאוד מהר שלשבת בבית זה לא הפיתרון והחלה לעבוד בסוכנות ביטוח. אתמול (א'), היה היום הראשון שלה בג'וב החדש בחברה שנמצאת בראשון לציון, לשם הגיעה להתלמדות בתור חפופה. בימים הקרובים וטפו טפו טפו, אם הכל יעבור כמו שצריך, זה יהיה הטייטל החדש של הדוגמנית וזוכת האח הגדול.

למי שצריך תזכורת, ממש לא מדובר בפעם הראשונה שהדוגמנית יצאה מאיזור הנוחות שלה ועסקה גם בתחומים אחרים. בעבר עבדה רובל בחברת שיש למשך מספר חודשים, אך אחרי כמה זמן עזבה אותה וחזרה לדגמן בקמפיינים ברשתות.

השנה האחרונה הייתה לא פשוטה לאף אחד, וגם לא לרובל שעברה טלטלות רבות. לא רק שהיא עברה פרידה ממי שהיה בן הזוג שלה, שלומי טהורי, בנוסף לכך, הדוגמנית איבדה גם את אחותה הגדולה, אלאמנש, שהלכה לעולמה בגיל 57 בעקבות מאבק ממושך במחלה קשה, וגם את אביה: "תגידו לי, כמה העולם אכזר אם גם איבדתי את אבא שלי עכשיו? כמה העולם אכזר אם עוד לא קמתי משבעה ואני חוזרת לשבת שבעה? זהו, אני יתומה מאבא", אמרה בזמנו הכוכבת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully