וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'יידה פינקט סמית': "הסטירה שוויל נתן הצילה לנו את הנישואים"

עודכן לאחרונה: 10.12.2023 / 15:36

קשה לשכוח מתקרית האוסקר המפורסמת בה השחקן וויל סמית', סטר לקומיקאי כריס רוק. אך למרות שבעבר מתחה על המעשים שלו ביקורת, ג'יידה פינקט סמית' מודה שזה היה מה שהציל את הזוגיות שלהם, אז למה הוא נצפה עם כפילה שלה? וואלה! סלבס ניהול כעסים

בשנים האחרונות לא היו יותר מידי רגעים בלתי נשכחים מטקס פרסי האוסקר ובוודאי לא בסדר גודל כמו התקרית שכללה את הסטירה שקיבל הקומיקאי כריס רוק אחרי שסיפר בדיחה על ג'יידה פינקט סמית' מלא אחר מבן זוגה, השחקן וויל סמית'.

על אף שכבר סיפרה בעבר פינקט על הספקות שהיו לה לגבי הזוגיות עם השחקן ועל כך שהיא בכלל לא רצתה להינשא לו מלכתחילה, בראיון ל- Daily Mail שפורסם במהלך סוף השבוע (שבת), סיפרה שזה מה שגרם לה להרגיש בטוחה לגביו: "אחרי כל השנים בהן ניסיתי להבין אם אני רוצה לעזוב את וויל, עד שהסטירה גרמה לי להבין שאני בחיים לא אעזוב אותו, מי יודע איפה מערכת היחסים הזאת הייתה אם זה לא היה קורה?".

בשיחה אצל "Red Table Talk" בחודש אוקטובר האחרון, חשפה פינקט שהיא וסמית' נפרדו לפני שבע שנים מבלי שהפרידה הודלפה לצהובונים. "אני תמיד הולכת להיות לצידו, אבל גם לאפשר לו לגדול ולהתפתח בכוחות עצמו", אמרה בזמנו.

עם כל זה ברקע, תמונות חדשות שצולמו בשבוע שעבר (ה') בהן השחקן נראה עם אישה שדומה בצורה מפתיעה מאוד לאשתו לשעבר, הפכו ויראליות מהר מאוד. השניים נצפו עוזבים את ה- Art Basel שבמיאמי ולאחר מכן נכנסו לפיצרייה מקומית: "קבוצה של עשרה אנשים נכנסה למקום, ביניהם גם וויל והבחורה. הם נהנו מהפיצה וצחקו יחד", סיפרו עדי ראייה במקום ל- Page Six.

סמית' ופינקט התחתנו בשנת 1997, היו יחד עד שנת 2016 אך כאמור, הצליחו לשמור על הפרידה שלהם מתחת לראדר. הזוג לשעבר חולקים שני ילדים משותפים, ג'יידן ו- ווילו סמית'. בנוסף אליהם לשחקן יש בן נוסף מנישואים קודמים בשם טריי.

וואלה! סלבס רצתה להתחתן עד שהתחילו לבקש ממנה הסכמי ממון וזה כבר לא היה משתלם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully