וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עוד לפני הסטירה: אשתו של וויל סמית' לא רצתה להתחתן

עודכן לאחרונה: 11.4.2022 / 9:29

ג'יידה פינקט סמית' חשפה שהיא לא רצתה להינשא לשחקן והעבירה את החתונה שלהם בבכי בלתי פוסק. "אם לא היו לוחצים עלי, לא הייתי עושה את זה". וואלה! סלבס אאוץ'

וויל סמית' סוטר לכריס רוק בשידור חי בטקס פרסי האוסקר 2022/מערכת וואלה!

בסוף השבוע האחרון האקדמיה לקולנוע הודיעה כי היא משעה את וויל סמית' מהגעה לאירועים שונים, בהם טקס פרסי האוסקר, לעשור הקרוב. העונש הגיע לאחר שסמית' חבט בכריס רוק בטקס האחרון, אולם העונש האמיתי חיכה לו בבית.

ג'יידה פינקט סמית', אשתו של וויל, סיפרה בתכנית האירוח שלה "Red Table Talk" שכלל לא רצתה להינשא לשחקן. הוידוי הכואב הגיח כבר בשנת 2018, אבל הוצף בימים האחרונים בעקבות התקרית החמורה באוסקר. בין היתר, אמרה ג'יידה "הופעלו עלי לחצים רבים. הייתי שחקנית צעירה, בהריון ולא ידעתי מה לעשות. מעולם לא רציתי להתחתן".

וויל סמית, אוסקר 2022. GettyImages
נשיקה סטירה. וויל וג'יידה פינקט סמית'/GettyImages

לדבריה, אימא שלה הכריחה אותה להינשא לאחר שנכנסה להריון. "ממש לא רציתי להתחתן. עשיתי את זה רק כי אימא שלי בכתה. הייתי כל כך מדוכאת במהלך האירוע עצמו, שפשוט לא הפסקתי לבכות". אמה, שהשתתפה גם היא בתכנית, אישרה את הדברים.

"החתונה הייתה מזעזעת. היה בלאגן, ג'יידה לא חשה בטוב והייתה מאוד אמוציונלית. היא סירבה לשתף פעולה". וויל, לעומת זאת, סיפר שהתרגש מהאירוע מסיבות שונות לחלוטין.

"לא היה יום בחיי בו רציתי משהו יותר מחתונה ומשפחה. מגיל חמש אני מדמיין את המשפחה שלי ואיך היא תיראה". האם המשפחה שלך כללה גם מאהב צעיר? לא חשבנו ככה.

וואלה! סלבס יודעת שכל המשפחות המאושרות דומות זו לזו, בעיקר בתכניות ריאליטי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully