וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי שהעלתה תמונה חשופה: יובל לוי פותחת חזית מול אינסטגרם

עודכן לאחרונה: 10.12.2023 / 12:25

יוצאת האח הגדול יובל לוי העלתה תמונה חושפנית לחשבון האינסטגרם שהוסרה מהר מאוד, בתגובה לכך היא יצאה במתקפה על הרשת החברתית ועל הצנזורה שיש בה: "את חיילי צה"ל בלי חולצה לא חוסמים". וואלה! סלבס ציץ מציץ

התמונה החשופה של יובל לוי. אינסטגרם, צילום מסך
התמונה החשופה של יובל לוי/צילום מסך, אינסטגרם

הסאגה שנמשכה ממש עד לא מזמן והתחילה בשבוע שעבר (ד') פרצה בגלל תמונה אחת שהעלתה יוצאת הריאליטי יובל לוי, בה היא מכסה את החזה שלה בעזרת הידיים בתמונה שאפשר בקלות להגדיר כחושפנית.

בתגובה להסרת הפרסום בסטורי בחשבון האינסטגרם שלה כתבה: "זו התמונה שהורידו לי. את חיילי צה"ל בלי חולצה לא חוסמים באינסטגרם ולהם דווקא כן רואים פטמה! (שהיא בניגוד לפטמה נשית, למטרות עונג בלבד. שלי לפחות פונקציונאליות) והאימג'ים שלהם בעיניי הרבה יותר אירוטיים. אני לפחות נדלקת מזה, ונראה שגם עוד רבות ורבים כמוני וזה מופץ ברשת חופשי".

אבל למה שיסירו אותם? על מי מיניות גברית מאיימת? כל מי שלא נוח לו להינות מהתמונה הזאת אבל נוח לו או לה עם תמונה של חייל חתיך בלי חולצה - אתם עיוורים וצבועים. מי שלא נוח לו יכול ללכת. לא מפריע לי. גם לא צריך להודיע", כתבה והשוותה בנחרצות בין הפרסומים.

הסטורי של יובל לוי. אינסטגרם, צילום מסך
הסטורי של יובל לוי/צילום מסך, אינסטגרם

לאחר מכן, במהלך סוף השבוע (שבת) העלתה כוכבת הריאליטי המשך לדברים: "אנחנו חיים בעולם מעוות. עולם בו סרטונים ואמג'ים מלאי אלימות המבוצעים לרוב על ידי גברים- אשר מציגים דקירות, רצח, השפלות, גרירה של נשים עם דם באיזור המוצנע המצביע על כך שהותקפו, גופות מוטלות, סיסמאות הקוראות למוות ורצח של חפים מפשע".

"כל זה רץ חופשי ברשת- ואילו תמונה של אישה ללא חולצה ועם פטמות מוסתרות (שאף אחד לא איים עלייה והיא פרסמה מרצונה החופשי)- זה כבר מהווה איום לציבור ואת זה צריך להחביא. אנשים, באמת?! אינסטגרם, באמת?!".

"אנחנו חיים בעולם מעוות בו אימג'ים של גברים נטולי חולצה, חשופי חזה ופטמה, חלקם רעולי פנים, חלקם אוחזים נשק, חלקם יורים- מופצים באין מפרע וללא כל חשש לסכנה לציבור ברחבי הרשת. ואילו תמונה של אישה אפילו לא עירומה ועם פטמות מוסתרות- מהווה איום לציבור".

עוד בוואלה!

לשלם זול על חבילת הסלולר! עכשיו גם אתם יכולים

לכתבה המלאה
הסטורי של יובל לוי. אינסטגרם, צילום מסך
הסטורי של יובל לוי/צילום מסך, אינסטגרם

"כבר שכחנו מה טבעי ומה לא, תמונה של גבר עירום אוחז נשק נראית לנו טבעית וגוף אפילו לא עירום של אישה מרגיש לנו מאיים ומסוכן. אחר כך מתפלאים איך בעידן של היום עדיין נעשה בגוף של אישה נשק במלחמה, כמו שחמאס עשו. אנחנו הרי התקדמנו, לא? לא. כי העולם עדיין רואה בגוף האישה ובמיניות האישה איום, כלי נשק. ובכלי הנשק האמיתי? הוא רואה חיים! התחרפנתם לגמרי", הודיעה.

"והאינסטגרם? אני לא יכולה להגיד שאני מאוכזבת כי 90% מההסתה בעולם, האנטישמיות, הגזענות, האלימות כלפיי נשים, הסטנדרט הכפול שנוצר כלפי גוף נשי לעומת גברי, המוות שמתרחש כרגע בעולם, זו תוצאה ישירה של המודל הקפיטליסטי של אינסטגרם הרוצה לעשות רווחים וכמה שפחות לעצבן את "הרוב", גם אם הוא אלים וקיצוני".

לוי המשיכה להסביר ולחנך את העוקבים שלה: "לכן, יש פה משהו שלא מסוכן וגם לא מפר מדיניות של אינסטגרם, אבל אלפי זועמים קיצוניים דורשים להעלים אותו? הוא יעלם. עבור מישהו אחר בעל כוח והשפעה, תנועה גדולה בפיד (כלומר- שחיוני לאינסטגרם), אם יעלה משהו קיצוני באמת, לא ישנה כמה ידווחו עליו זה לא יעזור. כי זה לא משתלם".

יובל לוי. אינסטגרם, צילום מסך
יובל לוי/צילום מסך, אינסטגרם

"ממש עושים סטנדרט כפול, לפחות בזה אינסטגרם, אתם כן עקביים,זה אולי הדבר היחיד. במתן ההעדפה שלכם כלפיי 'בעלי כוח'. פלטפורמה מגעילה שמייצרת עולם מעוות והפוך בשביל כסף והאיש הקטן משלם את המחיר. אותו הדבר אפשר להגיד על הממשלה שלנו, על חמאס, על רוסיה, על האו"ם, על ארצות הברית ועל איראן. אינסטגרם, את מעוז הרשע וכולנו לא יכולים להתנתק ממך. אנחנו אבודים", חתמה בנימה הכי משחירה שיש.

כזכור, את השבועות האחרונים לוי מעבירה בטיול באירופה המושלגת: "אני בברלין, אני אכתוב מכן. ארגיש קצת את הלך הדברים ואולי אמצא משהו חדש בתוכי. הלב נשאר מאחור ואני מרגישה חצויה, אבל אני צריכה רגע. כי שכחתי הרבה מעצמי", כתבה אחרי שהגיעה והתחילה את המסע. במהלך השהות שלה במקומות שונים היא עובדת במספר פרויקטים שקשורים לעיצוב תלבושות ובאומנות.

וואלה! סלבס מתנגדת לקפיטליזם רק כי היא לא מיליארדרית.

  • עוד באותו נושא:
  • האח הגדול

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully