וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"הלב נשאר מאחור": יוצאת האח הגדול עזבה את הארץ

עודכן לאחרונה: 6.11.2023 / 9:34

מאז השבת השחורה מרגיש כאילו הזמן קצת עצר ולא פשוט לנסות לחזור לעשות דברים שהם חלק מהחיים בלי תחושת האשמה שמלווה את העשייה, התחושות האלה לא דילגו גם על יוצאת האח הגדול יובל לוי שעלתה על מטוס ועזבה את הארץ

יובל לוי בברלין/אינסטגרם צילום מסך

האובדן הענק בעקבות פרעות ה-7 באוקטובר פגש כמעט כל בן אדם במעגל הראשון או השני, מאותה שבת שחורה כמעט כולם מרגישים את האשמה המלווה עם הניסיון לחזרה לשגרה למרות שברור ששום דבר לא שגרתי.

מי ששיתפה את עוקביה באותם הקשיים אמש (א'), היא יוצאת האח הגדול יובל לוי, שעלתה על מטוס בעקבות מספר פרוייקטים מעניינים: "אני בברלין, אני אכתוב מכן. ארגיש קצת את הלך הדברים ואולי אמצא משהו חדש בתוכי. הלב נשאר מאחור ואני מרגישה חצויה, אבל אני צריכה רגע. כי שכחתי הרבה מעצמי. להרגיש חופשייה ומשוחררת להיות מי שאני זה חלק ענק מהבריאות הנפשית שלי".

לוי המשיכה והתייחסה לאנטישמיות שגואה בימים אלה באירופה: "השפה שלי, עברית, היא אחת התשוקות הגדולות של חיי, היא חלק מהמהות של מי שאני וחלק בלתי נפרד מזהותי. מעניין איך אצליח למצוא צבעים בעצמי כשכל כך הרבה צריך להשאיר על הילוך נמוך ובמודעות גבוהה".

יובל לוי בברלין. אינסטגרם, צילום מסך
יובל לוי בברלין/צילום מסך, אינסטגרם
יובל לוי בברלין. אינסטגרם, צילום מסך
יובל לוי בברלין/צילום מסך, אינסטגרם

"האם אפשר באמת להשתחרר? באמת להתמסר? להיות? אני מחפשת קישורים, חברויות, מפגשים, אהבות, חיבור או סתם חיוך וחיבוקים", את המסר סיימה עם בקשה מהעוקבים: "אם אתם כאן או עוברים תכתבו לי, ואל תחששו. אני היצור החביב בתבל".

לא הרבה לאחר מכן שיתפה לוי, בשינוי מעברית לאנגלית, בהצצה לפרויקט בו יצאה את התלבושות בפרסומת חדשה שבקרוב תהיה על המסך של כולנו. אבל לא לפני שהיא סיפרה מה מצפה לה בתקופה הקרובה: "אני הולכת לעבוד על מספר כתבות, ויש לי עוד שני פרויקטים בהם עיצבתי את התלבושות פה בגרמניה, אבל זה יקח קצת זמן, ועד אז- יש לי זמן לעוד פרויקטים וגם יש לי זמן לראות אתכם!".

בעקבות המצב עמותת נט"ל מתגברת את קו הסיוע 1-800-363-363 או באתר האינטרנט של העמותה. הקו מעניק סיוע נפשי לכל מי שחש לחץ, חרדה וזקוק לתמיכה וסיוע נפשי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully