וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"זה יותר מדי": מורן אטיאס משתפת בתחושות ממסע ההסברה

עודכן לאחרונה: 7.12.2023 / 13:02

השחקנית מורן אטיאס נמצאת בימים אלו באיטליה והפעם לא בשביל עבודה, אלא כדי לעסוק בהסברה ישראלית אינטנסיבית, מה שהוביל אותה ללא מעט תחושות מעורבות: "אני מתפרקת, אבל מחר אנחנו נמשיך לתת בראש"

מורן אטיאס מספרת על מסע ההסברה באיטליה/צילום מסך אינסטגרם

בתחילת השבוע השחקנית והדוגמנית מורן אטיאס ארזה מזוודות וטסה בחזרה לאיטליה, המקום בו החלה את הקריירה שלה מעבר לים. בניגוד לפעמים אחרות, הפעם היא לא טסה עבור אודישן או עבודה על פרוייקט חדש, אלא כדי להשתתף במספר אירועים חשובים ולעסוק בהסברה ישראלית, הנדרשת מאוד בימים אלו בהן מתנהלת מלחמה עיקשת לא רק בשדה הקרב, אלא גם על דעת הקהל הבינלאומית.

אחרי לא מעט ימי עבודה שכללו השתתפות באירועים, נאומים ופגישות חשובות, אטיאס החלה להרגיש כנראה את הקושי במסע והעלתה אמש (ד') סטורי בעמוד האינסטגרם שלה בו שיתפה בתחושות שלה: "העניין של הגעגועים הוא לא משהו שמוכר לי כל כך, אני רגילה לעזוב או להתמסר בצורה מאוד טוטאלית ואז לעבור לפרויקט הבא ולטוס ולהפרד, אז אני לא כל כך מתמודדת טוב עם געגועים. אבל מה-7 באוקטובר אני גם מתגעגעת לחיים שהיו לפני, לאיזה מן תמימות כזו. גם אני מתגעגעת לחטופים שאני לא מכירה בכלל אבל אני מכירה את המשפחות שלהם, וגם אני מבינה באמת שזה לא סלוגן, זה המקום היחידי שאנחנו יכולים לקרוא לו בית".

"אני מתפרקת אבל מחר אנחנו נמשיך לתת בראש כי אנחנו עושים פה עבודה מצוינת אז לא לדאוג. אבל רק רציתי חיבוק לפני לילה טוב. כמובן אני מתגעגעת געגועים חדשים של אמא שמתגעגעת לבת שלה", שיתפה אטיאס והוסיפה על עבודת ההסברה מעבר לים: "אתמול הקראתי את כל השמות של החטופים שעדיין בשבי אצל החמאס, פתאום אמרתי "זה יותר מדי", כמה אימהות דואגות, כמה אבות מחכים. הלב שלנו באמת עדיין בעזה. אבל הם יחזרו ונחזור להיות מאושרים, אמן".

בעקבות המצב עמותת נט"ל מתגברת את קו הסיוע 1-800-363-363 או באתר האינטרנט של העמותה. הקו מעניק סיוע נפשי לכל מי שחש לחץ, חרדה וזקוק לתמיכה וסיוע נפשי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully