וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

על רקע המלחמה בארץ: מורן אטיאס חוזרת לאיטליה

עודכן לאחרונה: 30.11.2023 / 11:54

השחקנית והדוגמנית שהתחילה את הקריירה שלה בארץ המגף מתכננת לחזור לשם בתחילת השבוע הקרוב, אבל ממש לא כדי להשתקע, אלא לייצג את ישראל בעצרת חשובה ולעסוק בהסברה ישראלית נחוצה מעבר לים

בדומה לאזרחים ומובילי דעת קהל רבים, גם הדוגמנית והשחקנית מורן אטיאס עוסקת בחודשיים האחרונים בעבודת הסברה מאומצת על מנת להשפיע על דעת הקהל העולמית, להעביר לעולם את הסיפורים הקשים מהטבח שבוצע על ידי החמאס ב-7 באוקטובר ולעלות את המודעות לנושא השבויים והנעדרים.

כזכור, בתחילת דרכה אטיאס פיתחה קריירה ענפה באיטליה והפכה לדמות מוכרת מאוד בארץ המגף. בשנים האחרונות היא התגוררה ועבדה בארצות הברית ופיתחה לא מעט קשרים בתעשיית הבידור מעבר לים. הכוכבת תשוב לאיטליה בתחילת השבוע הפעם לא בשביל עבודה, אלא כדי להשתתף באירועים חשובים להסברה הישראלית.

אטיאס תצטרף למשלחת ברומא ותנאם בעצרת גדולה מאוד נגד האנטישמיות והטרור ותעסוק בעיקר באלימות של החמאס נגד נשים והשתיקה של ארגוני הנשים הבינלאומיים. המשלחת עתידה להיפגש עם שרים בממשלה האיטלקית בהם יספרו על המתרחש בארץ ועל ארועי ה7 באוקטובר. עוד יצטרפו אליה במסגרת המשלחת: אסף גודו, אחיו של טל גודו שנרצח בקיבוץ כיסופים, יאיר פריימן והרב קרלוס טפירו שמוביל את המשלחת מטעם ארגון המכביה העולמית.

כאמור, מאותה השבת השחורה אטיאס עסוקה בהסברה ברשתות החברתיות, כולל ביקור ביישובי עוטף עזה כדי להראות את הזוועה שהמקום עבר, ועם האיטלקית המושלמת שהיא דוברת, נראה שהיא האדם המדוייק לשלוח למשימה החשובה.

בעקבות המצב עמותת נט"ל מתגברת את קו הסיוע 1-800-363-363 או באתר האינטרנט של העמותה. הקו מעניק סיוע נפשי לכל מי שחש לחץ, חרדה וזקוק לתמיכה וסיוע נפשי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully