וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"זה פשוט בושה וחינוך מעאפן": ליהיא גרינר מגיבה לאדל בספלוב

עודכן לאחרונה: 4.12.2023 / 17:01

ההקלטה שהודלפה של אושיית הרשת אדל בספלוב, בקבוצת הווצאפ של הורי הגן של בנה הסעירה מדינה שלמה אחרי שנתפסה באמירות שהיו שנויות במחלוקת, בין מבקריה נמצאת גם יוצאת הריאליטי ואושיית הרשת ליהיא גרינר, צפו:

ליהיא גרינר נגד אדל בספלוב/יח"צ. חד פעמי

מילותיה של אושיית הרשת אדל בספלוב בהקלטה שהודלפה העסיקו אנשים רבים אתמול (א') ואפילו פאנל או שניים בחדשות. גולשים וסלבס רבים הגיבו לה, אבל מי שעדיין לא דיברה היא אושיית הרשת ויוצאת הריאליטי ליהיא גרינר שכרגיל לא דפקה חשבון.

"הוא ערבי ישראלי, זה מה שיש לי לומר, הוא ערבי ישראלי. הם משרתים יפה מאוד אצלנו בצבא, והם עושים אחלה עבודה, גם בהסברה, גם בהכל ואני חושבת שזאת בושה וחוצפה. ופשוט נו נו נו לה" סיפרה בחנות הפופ אפ של המותג הישראלי "אוסטבל", שנמצא בקניון איילון וכל הרווחים מהמכירות בו יתרמו לילדי הדרום.

לאחר מכן נשאלה גרינר גם על תגובתה של בספלוב שאמרה שהיא חוששת גם מערבים ישראלים כיוון שהיו מחבלים עם תעודת זהות כחולה: "יש בן אדם רע בכל מוצא", ענתה בזעזוע והמשיכה: "אפשר למצוא בכל העדות אנשים לא שפויים, רוצחים. זה קורה בכל העולם, בכל מקום. אבל לדרוש שילד ערבי ישראלי שנמצא בגן, לדרוש שהוא יצא משם, זה פשוט בושה וחינוך מעאפן", הטיחה.

קאזם חליליה נגד אדל בספלוב. אינסטגרם, צילום מסך
קאזם חליליה נגד אדל בספלוב/צילום מסך, אינסטגרם

"ילד ערבי בגן עם הורים ערבים לא יכולים להיות בגן של הילדים שלי, סליחה, זה מה יש, זאת האמת, רק לנוכח הסיטואציה של היום. גם המחבל שביצע פה פיגוע בשבוע שעבר, מותק, היה ערבי ישראלי, אז לא בא לי את זה, לא בא לי. אנחנו רוב של הגן, ואני אחליט, לא רוצה שיהיה לי ערבים בגן. לא ילד ערבי, לא הורים ערבים וזה מה שיהיה", אמרה בספלוב בהקלטות שהפכו מהר מאוד לידועות לשמצה.

היו סלבס נוספים שהגיבו גם הם על הדברים: "אם טיפשה כזאת הייתה אומרת באנגליה או בארה"ב שהיא לא רוצה ילד יהודי בגן עם הילדים שלה , הרי הייתם אומרים שזה אנטישמיות! אדל, את גזענית, את אמא בושה. ואני מרחם על ההורים שאיתך בקבוצה, מרחם על הגננות ומרחם בעיקר על הילדים שלך... איזו אמא יש להם", הטיח בה יוצא האח הגדול קאזם חליליה.

מהצד השני הייתה מי שדווקא יצאה להגנתה, זוכת האח הגדול שי מיקה: "זה לא משנה אם אתם מסכימים עם הדעות שלה או לא, לאדל יש את הלב הכי גדול בעולם והיא הילדה עם הנשמה הכי טהורה שיש. במקום להפיץ אהבה ולכבד את אדל כאימא שבסך הכל דואגת לילד שלה ולא הביעה את הדעות שלה בפומבי".

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא
הסטורי של שי מיקה. אינסטגרם, צילום מסך
הסטורי של שי מיקה/צילום מסך, אינסטגרם

"אתם עושים את מה שהביא אותנו למקום שאנחנו נמצאים בו היום. מפיצים שנאה. מדברים לשון הרע. מי מינה אתכם לשפוט אנשים בעולם הזה? היד קלה על המקלדת ואתם ממהרים להעלות על המוקד אנשים. אף אחד פה לא ה'", כתבה בנחרצות.

"תתביישו לכם. אם תמשיכו ככה אנחנו נקבל מהקב"ה עוד הרבה שיעורים. תלמדו לקבל דעות של אחרים. תלמדו לאהוב, לפרגן, להכיל גם את מה שקשה לשמוע. מה קרה לכם? זהו, נגמר לכם במה להתעסק? עבר יותר מחודש. זהו? נגמרו השירים על אחים ואחיות? הייתם מדברים ככה לאחות שלכם? זהו? אפשר לחזור להיות רעים אחד לשני?", חתמה הכוכבת.

בעקבות המצב עמותת נט"ל מתגברת את קו הסיוע 1-800-363-363 או באתר האינטרנט של העמותה. הקו מעניק סיוע נפשי לכל מי שחש לחץ, חרדה וזקוק לתמיכה וסיוע נפשי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully