וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"עשינו את זה, הערמנו על המערכת": קים קרדשיאן חושפת סודות

עודכן לאחרונה: 2.12.2023 / 17:44

כוכבת הריאליטי ואשת העסקים מתוודה שהמשפחה שלה לא הייתה אמורה להיות כל כך מוצלחת: "אנחנו לא אמורים להיות פה", והיא לא היחידה שהעזה ללכלך על הריאליטי המשפחתי. וואלה! סלבס הכל נשאר במשפחה

בנות המשפחה המפורסמת בעולם, הלא היא משפחת קרדשיאן, לא מפסיקות לספק כותרות בקצב מסחרר במשך יותר מעשור. אך למרות ההצלחה והעושר המוגזם של כל אחד ואחת מהם, האם מתברר שהכל היה בעצם חלק מתרגיל?

בפרק החדש של הריאליטי המשפחתי שעסק בחגיגות יום ההולדת ה-40 של סקוט דיסיק, אביהם של שלושת מילדיה של האחות הבכורה קורטני קרדשיאן, המאמג'ר האגדית קריס ג'נר התחילה את החגיגה עם ניסיון לברכה אחת לפני שנקטעה: "אתה פה ממש מהיום הראשון, מהפרק הראשון!". סקוט מיד ענה לה עם עקיצה: "אמרתי לעצמי שהתוכנית הזאת לא הולכת לשום מקום".

"חברים תקשיבו, הערמנו על המערכת, עשינו את זה", הוסיפה כוכבת הריאליטי ואשת העסקים קים קרדשיאן, "אני לא יודעת מה זה בדיוק, אבל הבנו את זה ועשינו את זה! השקענו המון". באווירת החגיגות לילד היום הולדת שכבר לא כל כך ילד, קים דאגה לפרגן גם לו: "סקוט הוא נותן המוטיבציה הכי טוב שיש, הוא תמיד אומר, 'אלוהים את מאמינה שעשית את זה?' ואני תמיד עונה לו שאני לא מאמינה ושזה מטורף".

למרות ההצלחה המסחררת, הודתה בעבר קים שהיא רדפה אחרי דברים שונים ממה שהיא מחפשת עכשיו: "כסף תמיד היה המטרה אבל אני הייתי אובססיבית לפרסום. כאילו, אובססיבית ברמה מביכה", סיפרה אשת העסקים ל- Vogue Arabia, "אני מסכימה שתהילה יכולה להיות ממכרת, אבל הפוקוס שלי השתנה".

ומה שהמשפחה הזאת לא עושה, זה באמת עובד להם. רק לאחרונה קים חתמה עם ענקית הסטרימינג נטפליקס על סרט בו היא תשחק את התפקיד הראשי ותפרוץ רשמית את גבולות הריאליטי שחסמו אותה במשך שנים, בעיקר בעקבות ההופעה שלה בתור העכבישה היחצנ"ית בתוכנית המצליחה "אימה אמריקאית".

וואלה! סלבס הצטלמה פעם לסרט סטודנטים בתור ניצבת, אבל הורידו אותה בעריכה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully