וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"עונש מוות למחבלים, רק ככה!": הסלבס מגיבים לפיגוע בירושלים

עודכן לאחרונה: 30.11.2023 / 12:58

אחרי מספר ימים של הפוגה בהם זכינו לרגעי תקווה עם השבתם של חלק מהחטופים ארצה, התעוררנו כולנו הבוקר לפיגוע רצחני בירושלים שגבה את חייהם של שלושה אזרחים. כמו רבים ברשתות החברתיות, גם הסלבס לא נשארו אדישים והגיבו בזעם למצב

עינב בובליל כותבת על הפיגוע בירושלים. אינסטגרם, צילום מסך
עינב בובליל כותבת על הפיגוע בירושלים/צילום מסך, אינסטגרם
מירן בוזגלו על הפיגוע בירושלים. אינסטגרם, צילום מסך
מירן בוזגלו על הפיגוע בירושלים/צילום מסך, אינסטגרם

הימים האחרונים בהם התנהלה הפסקת האש הצליחו להחזיר לרגע את השגרה לארץ, ואולי להשכיח לכמה רגעים את העובדה כי אנחנו נמצאים במלחמה קשה שעדיין לא הסתיימה. הבוקר (ה') התעוררנו כולנו לתזכורת המציאות הקשה, עם הפיגוע הנורא שהתרחש בירושלים וגבה את חייהם של הרב אלימלך וסרמן בן ה-73, ליביה דיקמן בת ה-24 וחנה איפרגן בת ה-67 שנרצחו על ידי מחבלים ממזרח העיר המזוהים עם החמאס.

כמו רבים ברשתות החברתיות שהגיבו בזעם על האירוע הנורא, כך גם לא מעט סלבס מהביצה המקומית שהביעו את דעתם ברשתות החברתיות ופרקו את התסכול מהמציאות בה אנו חיים: "ימח שמכם ושם זכרחם. עונש מוות למחבלים ובני משפחותיהם רק ככה!!!", כתבה יוצאת הריאלטי ואושיית הרשת עינב בובליל, והדהדה קריאה של רבים בנוגע למה שצריך לדעתם להיות עונשם של מחבלים.

גם מירן בוזגלו יצאה בקריאה דומה: "עונש מוות למחבלים!!! להרוס את הבתים, להעיף את המשפחות לעזה. הם לאצריכים להיות בבית מלון אצלנו, הם לא צריכים להשתחרר!! הם צריכים למות עוד לפני שחושבים על הפיגוע הבא! אנחנו לא יכולים לחיות באיום תמידי, זה הזמן לעשות צעד חריג ושונה, חייבים כוח הרתעה, די!!".

הסטנדאפיסט גיא הוכמן, שהתגייס עם תחילת הלחימה למילואים ואפילו נכנס לתוך רצועת עזה לערוך מופע סטנדאפ לחיילים, העלה פוסט זועם ונוקב: " 3 נרצחים בירושלים. מי שחושב שזו לא מלחמה קיומית, עדיין לא התעורר. הערבים במזרח ירושלים ובאיו"ש מריחים את החולשה. אנחנו עם של אחיות שמובל כצאן לטבח על ידי הנהגה של כבשים שמובלת ומושפלת על ידי פלשתינאצים".

"עם של יזמים צריך ליזום. ראש הממשלה צריך להפסיק להיות מדינאי, ולהיות מצביא. קבינט צריך להפסיק לאיים ולהתחיל לעשות. כל יום של הפסקת אש זה עוד יום שבמקום לברוח מאיתנו הם מתעללים בבנותינו. דין העוטף יהיה כדין גוש דין יהיה כדין ישראל. אלא אם נלחם, נחסל, ללא רחם וללא מעצורים. נשלוט בשטח. נגן על עצמנו, בכוחות עצמנו. תנו כבר לצה"ל לנצח יא קוקסינלים".

יוצאת הריאלטי ואושיית הרשת ירדן ויזל כתבה: "אזרחים!! אתם מבינים את זה?? אזרחים עם תעודת זהות כחולה!!! שמקבלים כל כך הרבה מהמדינה ויוצאים מאותה נקודה במזרח ירושלים כל פעם לפגוע בנו!!! ובעם שלהם הם נחשבים לגיבורים! מקדשים את המוות! 3 הנשמות שהחיים נלקחו מהם ברגע. פשוט כואב הלב".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
ירדן ויזל כותבת על הפיגוע בירושלים. אינסטגרם, צילום מסך
ירדן ויזל כותבת על הפיגוע בירושלים/צילום מסך, אינסטגרם
אדל בספלוב כותבת על הפיגוע בירושלים. אינסטגרם, צילום מסך
אדל בספלוב כותבת על הפיגוע בירושלים/צילום מסך, אינסטגרם

"אני מבינה שהם פשוט לא מפסיקים לעשות לנו בית ספר!! זה עצוב, זה נורא. לא מספיק כל מה שעברנו עכשיו גם פיגועים. יהיה זכרם ברוך. כואב מאוד ידיעה נוראית", כתבה כוכבת הריאלטי אדל בספלוב. הדוגמנית עומר נודלמן העלתה גם היא סטורי וכתבה: "מה יהיה? כבר אי אפשר להכיל. נורא ואיום. הלב שלי כבר לא עומד בזה".

אל הצער והכאב הגדול הצטרפה גם זוכת האח הגדול טליה עובדיה שכתבה: "בוקר שחור. מחבלים שגרים במזרח ירושלים. ממש בתוכנו. עם מי בחרנו לעשות עסקאות??? מספיק". גם אושיית הרשת ליאל אלי התייחסה לפיגוע על רקע עסקת החטופים במסגרתה שוחררו אסירים חזרה למזרח ירושלים וכתבה: "איך הסכמנו לשחרר מחבלים חזרה למזרח ירושלים? מה חשבנו? איך הגענו למצב שהם קובעים את תנאי העסקה?".

הזמרת אגם בוחבוט התייחסה גם היא לחדשות הקשות וכתבה בסטורי שהעלתה: "איזה בוקר שחור אלוהים. מתי זה כבר ייפסק?? מרגיש שהחיים שלנו כאן אף פעם לא יחזרו להיות אותו הדבר וזה מפחיד ועצוב". גם בן זוגה, השחקן והדוגמן בר ברימר כתב: "ואם חשבנו שאין עוד מקום בבטן לכאב. פשוט בלתי נתפס. יהי זכרם ברוך".

בעקבות המצב עמותת נט"ל מתגברת את קו הסיוע 1-800-363-363 או באתר האינטרנט של העמותה. הקו מעניק סיוע נפשי לכל מי שחש לחץ, חרדה וזקוק לתמיכה וסיוע נפשי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully