וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"נמאס לי מכם, לוזרים": אמא של ביונסה עונה למבקרים של בתה

עודכן לאחרונה: 29.11.2023 / 14:35

אחרי שביונסה מצאה את עצמה על המוקד בעקבות פרסום הלוק שלה לפרימיירת הסרט "רנסאנס", כשמעריצים טענו שהיא מנסה להיות לבנה יותר ממה שהיא, אשת העסקים טינה נואלס, אמה של הכוכבת, סירבה לעבור על הדברים בשתיקה. וואלה! סלבס ילדה של אמא

הלוק הכסוף של מלכת הכוורת, הלוא היא ביונסה, שפורסם בתחילת השבוע (ב') על ידי מעצבת האופנה דונטלה ורסצ'ה, גרר איתו המון ביקורות על כך שהיא מנסה להפוך את גוון העור שלה ללבן יותר ממה שהוא באמת. גולשים רבים האשימו אותה בוואיט וואשינג ואחרים צחקו שהיא פשוט דומה לבנות משפחת קרדשיאן.

מי שלא הסכימה לעבור על העקיצות האלה בשתיקה היא טינה נואלס, אמה של הזמרת, שממש לא שמחה לראות את הביקורות על בתה. בפוסט ארוך במיוחד שהעלתה לחשבון האינסטגרם שלה, נואלס הגיבה לכל המבקרים: "נתקלתי היום בדבר הזה והחלטתי לפרסם את זה", כתבה על הסרטון שמצורף לפוסט בו אפשר לשמוע את השיר של הזמרת: "brown skin girl", שממש כמו השיר "Blue", נכתב בהשראת בתה של ביונסה וג'יי זי, בלו אייבי.

"אחרי שראיתי את כל התגובות הטיפשיות, מלאות הבורות והשנאה העצמית שלכם לגביה, על זה שהיא מלבינה את העור שלה ושמה שיער פלטינה כדי לנסות להיות לבנה יותר. היא עשתה סרט, קוראים לו רנסאנס, וכל הנושא הוא כסף. עם שיער כסוף, שטיח כסוף. ומטומטמים שכמוכם מחליטים שהיא מנסה להיות אישה לבנה ושהיא מלבינה את העור שלה?", שאלה האם הנסערת.

"כמה זה עצוב שכמה מהאנשים ממשיכים להפיץ את הנרטיב השקרי הזה עם שנאה וקנאה", הטיחה נואלס. בהמשך היא גם נכנסה באתר רכילות מוביל: "מה שהכי הכעיס אותי זה שלאישה לבנה הייתה את החוצפה לפנות למעצב האופנה של ביונסה, ניל. היא אמרה שהיא מ- TMZ ושמעריצים אומרים שביונסה רוצה להיות לבנה".

ביונסה ואמא שלה טינה נואלס. GettyImages, GettyImages
ביונסה ואמא שלה טינה נואלס/GettyImages, GettyImages

"זה הרתיח לי את הדם לשמוע על תחושת הפריבלגיה של האישה הלבנה הזאת הזאת לדון בכמה היא שחורה. מה שבאמת הכי מאכזב אותי זה שכמה אנשים שחורים ברשתות החברתיות, כן, אתם ליצנים. שמתנהגים בבורות גמורה, משקרים ועושים כאילו אתם בורים ולא יודעים שנשים שחורות הסתובבו עם שיער מחומצן עוד מימיה של אטה ג'יימס", התייחסה לזמרת ה- R&B האגדית.

נואלס המשיכה ונכנסה בכל אלה שניסו להרוס את הערב המיוחד שהבת שלה התאמצה בשבילו: "כל פעם שהיא עושה משהו שהיא קורעת את התחת והוא אמירה של מהו מוסר העבודה שלה, הכישרון והעמידות שלה מול אתגרים, הנה אתם, השונאים הקטנים והעלובים שלה, יוצאים מהחורים שלכם".

"קנאה וגזענות, סקסיזם, הסטנדרטים הכפולים, אתם מנציחים את הדברים האלה. במקום לחגוג את אחותכם או פשוט להתעלם אם אתם לא אוהבים אותה. נמאס לי מכם, לוזרים. אני יודעת שהיא הולכת לכעוס עליי על זה, אבל נמאס לי! האישה הזאת מתעסקת בשלה. היא עוזרת למי שהיא יכולה. היא מרימה ומקדמת נשים שחורות ואנשים עם קשיים כל הזמן", חתמה את הנאום המוגזם.

וואלה! סלבס עדיין מבקשת מאמא שלה לאסוף אותה מהעבודה כשהיא חולה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully