וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"הפכת לקים קרדשיאן": המעריצים מודאגים מהלוק החדש של ביונסה

עודכן לאחרונה: 27.11.2023 / 12:48

מעריציה של הזמרת הופתעו מההופעה שלה בפרימיירה לסרט החדש שלה על מאחורי הקלעים של סיבוב ההופעות "רנסאנס", מה שגרר לי מעט תגובות וביקורות רבות לסגנון הלבוש והאיפור שבחרה לערב המרגש. וואלה! סלבס דבורה עוקצת

בשנים האחרונות ישנה תופעה שקיבלה את השם "whitewashing", המתארת מצב בו אדם שחור עושה ככל שביכולתו להיראות ולעבור בתור אדם לבן, ובכך מסתיר ואולי אפילו מתבייש בזהותו ובמקורותיו כדי להשתלב בחברה האמריקאית קצת יותר בקלות. אמנים רבים הואשמו כבר בניסיון להפוך את עצמם ללבנים יותר, ואחת מהם היא הזמרת ביונסה, שעלתה על מוקד המעריצים בשבוע האחרון.

אחרי שמעצבת האופנה דונטלה ורסצ'ה העלתה לחשבון האינסטגרם שלה תמונות של ביונסה מתוך פרימיירת הסרט החדש של סיבוב ההופעות של הזמרת רנסאנס, המציג לוק כסוף של המותג Versace ושיער בלונדיני שהוא כנראה פאה מוצלחת, מעריצים רבים הרימו גבה והתרעמו ברשתות החברתיות.

"השמלה שלך הורסת אבל למה הוואיט וואשינג?", כתבה גולשת אחת תחת הפוסט של מעצבת האופנה, והיא ממש לא הייתה היחידה. "פיזית נראית כמו הקרדשיאנס עכשיו", הוסיפה מעריצה אחרת שהשוותה את הזמרת למשפחה המפורסמת מתוכנית הריאליטי המצליחה וגרפה אלפי לייקים על ההערה. זאת לצד תגובות נוספות כמו: "למה ביונסה נראית כמו אישה לבנה?"ו- "מותג אייקוני. אישה אייקונים, אבל אחי, כמה בנות חומות הולכות לשאול את ההורים שלהם למה ביונסה נראית לבנה יותר וזה הולך להיות קשה וכואב למצוא תשובה".

מנגד, היה מי שניסה לשמור על הכוכבת: "הסיבה שהיא נראית כל כך לבנה זה כי השיער שלה מאוד בהיר והם צילמו אותה עם פלאש וגם הכל זה כסף שמחזיר את ההשתקפות. אז ברור שהיא תיראה לבנה יותר, זה היגיון פשוט ומדע", אמר מעריץ שעשה את המחקר שלו על גלי אור.

כאמור, לא מדובר בפעם הראשונה שהכוכבת מסתבכת בסערה בה היא מואשמת בהלבנה של העור שלה. בקמפיין שעשתה ללוריאל, עוד בשנת 2008, חטפה אש על עבודת הפוטושופ שנעשתה ואושרה על ידה, ושהפכה אותה לבהירה יותר. מאחור יותר, בשנת 2017 גם בובת השעווה של הכוכבת הואשמה בוואיט וואשינג ונטען שגוון העור שלה אמור להיות כהה יותר כדי להתאים לגוון העור של הזמרת.

וואלה! סלבס לא יצאה מהביתה שלה כבר כמה שנים טובות ובשלב הזה היא כבר מחזירה אור לשמש.

  • עוד באותו נושא:
  • ביונסה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully