וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לינור סביניק נגד לונא מנסור: "אנחנו לא שוכחים ולא סולחים"

עודכן לאחרונה: 29.11.2023 / 10:01

אחרי שהשחקנית לונא מנסור העלתה ווידאו בו סיפרה מדוע בחרה להעלם לחודשיים מאז שנפתחה המלחמה בעקבות הטבח שביצע החמאס ב-7 באוקטובר, יוצאת האח הגדול החליטה להגיב לה בחזרה והיא ממש לא נשארה רגועה

בתקופה האחרונה התפתח תחביב בקרב לא מעט מאיתנו, בעיקר אלו שנמצאים הרבה הרשתות החברתיות. התחביב החדש כולל חיפוש ובדיקה של כל אדם מפורסם, בארץ ובחו"ל, וכיצד הוא התבטא או לא התבטא בנוגע למלחמה המתחוללת בארצנו. ואם להיות כנים, לא מעט מאותם חיפושים כוללים בעיקר את השחקנים הערבים-ישראליים, וחיפוש אחר כל גינוי או תגובה שלהם בנוגע למצב.

אתמול (ג'), אחרי חודשיים של דממת אלחוט ברשתות החברתיות, העלתה השחקנית לונא מנסור סטורי בו סיפרה מדוע בחרה להעלם לחודשיים מאז החלה המלחמה ועל התחושות שלה בימים אלו, מבלי לתפוס צד בצורה מובהקת. דבריה של השחקנית עוררו לא מעט עניין ברשתות החברתיות, כשהתגובות כמו תמיד היו מעורבות בין אלו שהבינו למצבה של השחקנית, שעלולה אולי למצוא את עצמה בסכנה אם תתבטא בצורה חד משמעית בעד ישראל, לבין אלו שטענו כי מי שמתפרנסת מתעשיית הבידור הישראלית ראוי שתביע עמדה ברורה, במיוחד לאור המעשים המחרידים שביצע החמאס ב-7 באוקטובר.

מי שבחרה לצאת בצורה חד משמעית כנגד מנסור היא יוצאת האח הגדול ואושיית הרשת לינור סביניק, שהעלתה פוסט בו תקפה אותה בחריפות: "לונא מנסור, איך לשבת 14 דקות מול המצלמה ולא להגיד כלום? ב-7.10 קרה לישראל אסון בקנה מידה שלא היה לפניו וכולי תפילה שלא יהיה אחריו. האסון הזה קרה על ידי אותם אנשים שאת לא גינית, נעלמת. אבל כשצריך לדבר על החתונה ולזיין את המוח אז פתאום את יושבת מול המצלמה. לא פתחת את הפה שלך ולא גינית את הדבר הזה עד היום, אז אל תפתחי את הפה שלך גם עכשיו".

לונא מנסור שוברת שתיקה: "פיזית אני בסדר, אבל נפשית לא"/lunamansour

"אני שומעת הרבה שעם ישראל זה עם ששוכח, שמתקדם מהר, לא זוכר את הרע שעשו לו. אז תודות לאנשים שאת לא גינית, עבדתם איתנו בדיוק על הבעיה הספציפית הזו. עכשיו לא רק שאנחנו הכי מוצלחים בכסף, כלכלה, קידום, פיתוח, כל דבר אחר, אנחנו גם זוכרים מצויין. אני מציעה שתלכי לסוכנת שלך או מי שזאת לא תהיה שאמרה לך להכין את הסרטון הפרווה הזה, ותגידי לה שהפעם זאת לא כמו שאר הפעמים. הפעם לא מדובר במבצע עופרת יצוקה, עמוד ענן, צוק איתן, הפעם זה מבצע חיסול", חתמה סביניק את הסרטון.

בכיתוב שהוסיפה לפוסט הדגישה יוצאת האח הגדול את דבריה ואת עמדתה כי מי שלא מביע דעה ברורה, לא צריך להמשיך ולהתפרנס מהקהל הישראלי: "אתם חושבים שאנחנו כבשים הא? שתצחקו עלינו ותסמכו על העובדה שאנחנו עם ששוכח. אז שמעו טוב, אולי הרווחנו את הסטיגמה הזו ביושר, אבל מה07.10 אנחנו לא שוכחים ולא סולחים. וכל מי שתמך/לא גינה את הטבח, לא ירוויח מאיתנו ולא יהיה חלק מאיתנו. אז חבל על הניסיון. ואם מישהו במקרה ישכח, אז אני פה כדי להזכיר".

זו לא הפעם הראשונה שסביניק מתבטאת כנגד פרסונות שונות המביעות את דעתם בנוגע למלחמה. בתחילת החודש היא העלתה סרטון בו תקפה בחריפות את מלכת היופי לשעבר רנא רסלאן, את שופט בית המשפט העליון איתי הרמלין, השחקנית רבקה מיכאלי ומעצב הפנים מושיק גלמין, שקיבלו כל אחד מהם מטח של ביקורת קשוחה במיוחד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully