וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מה עשה אנואר חדיד אחרי שהתחיל לעקוב אחרי דיאן שוורץ?

עודכן לאחרונה: 23.11.2023 / 13:14

על אף שמשפחת חדיד בהובלת אב המשפחה מוחמד חדיד ובנותיו בלה וג'יג'י ידועים בתמיכתם בתנועה הפרו-פלסטינית ובהפצת הפייק ניוז על ישראל, זה לא מנע מהבן הצעיר אנואר חדיד לעקוב אחרי דיאן שוורץ באינסטגרם. אבל מסתבר שהוא קצת פחות התחבר לתוכן. ומה היה לדיאן להגיד?

אנואר חדיד ודיאן שוורץ. gettyimages / ניר פקין, עיבוד תמונה
אנואר חדיד ודיאן שוורץ/עיבוד תמונה, gettyimages / ניר פקין

כנראה שנתקלתם השבוע בלא מעט ידיעות נרגשות על כך שאנואר חדיד, האח הצעיר של האחיות הפחות אהובות בלה וג'יג'י חדיד ובנו של מוחמד חדיד, החל לעקוב באינסטגרם אחרי הדוגמנית דיאן שוורץ, שמאז אותה שבת ארורה לא מפסיקה לשתף תכנים על המתרחש ועל הטבח הנורא שעברנו.

מה שנראה כצעד מפתיע במיוחד, ואולי אף עורר תקוות אצל חלקנו שמישהו מהמשפחה הזו מוכן לעשות צעד למען הקשבה ושיח, או סתם קיווה לראות ויכוח סוער בין שוורץ לבין חדיד ג'וניור, מתברר כנראה רחוק משחשבנו. יתכן שמה שבכלל הוביל את אנואר לעקוב היה פחות התכנים ויותר הויזואליות של הכוכבת, וכנראה שאחרי שנחשף להסברה ששוורץ עושה ללא הפסקה בחשבון האינסטגרם שלה הוא החליט להסיר את העוקב.

ואם במקרה אתם צריכים תזכורת על פעילותה הענפה של משפחת חדיד כנגד ישראל, נזכיר כי בני המשפחה מגדירים את עצמם כפלסטיניים מאחר ומוחמד, אבי המשפחה, נולד בישראל והיגר בהמשך למגורים מעבר לים. בני ובנות המשפחה דואגים לפרסם ללא הפסקה תכנים פרו-פלסטיניים ואנטי-ישראליים ולא פעם גם אנטישמיים. כך גם אנואר, שמרבה לעלות גם הוא פוסטים וסטוריז שונים בנושא כולם כמובן מלאי שנאה לישראל.

מוחמד חדיד, בלה חדיד, ג'יג'י חדיד. GettyImages
מוחמד חדיד, בלה חדיד, ג'יג'י חדיד/GettyImages

הפעילות של משפחה כנגד ישראל ממש לא התחילה ב-7 באוקטובר, אלא הרבה לפני, אבל אין ספק שעם תחילת המלחמה הם הגבירו את פעילותם ברשתות החברתיות בכל מה שקשור להפצת התכנים המסיתים והשקריים המגיעים למיליוני עוקביהם בחשבונות האינסטגרם השונים של בני המשפחה.

וואלה! סלבס כאן כדי להזכיר, שבמידה ונתקלתם בתוכן מסית ושקרי כנגד ישראל, אין טעם לשתף אותו או להגיב לו בשלל דגלי ישראל וקללות עסיסיות שרק יגבירו את החשיפה לתוכן המזיק. הדרך הנכונה להתמודד עם דרך שכזה היא פשוט לדווח עליו.

דיאן, פחות אחד יותר נחמד?
האמת כנראה כואבת. עם ישראל חי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully