וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"עשית מספיק נזק למאה הזאת": מוחמד חדיד נגד נתניהו

עודכן לאחרונה: 19.11.2023 / 15:27

מוחמד חדיד, אביהן של הדוגמניות ג'יג'י ובלה, שהשווה בעבר את ישראל לנאצים, ממשיך לתקוף את ישראל על רקע המלחמה בעזה והעלה פוסט חריף בו הוא יוצא כנגד ראש הממשלה בנימין נתניהו ומאשים אותו בטבח של ה-7 באוקטובר: "אתה תשפט על הנזק שעשית"

מוחמד חדיד בנימין נתניהו. GettyImages ראובן קסטרו, עיבוד תמונה
מוחמד חדיד בנימין נתניהו/עיבוד תמונה, GettyImages ראובן קסטרו

אם זה לא היה ברור עדיין למישהו, מוחמד חדיד ובנותיו, הדוגמניות ג'יג'י ובלה חדיד לא ממש יכולים לסבול את מדינת ישראל או כל מה שקשור בה. בחשבון האינסטגרם שלו הוא מרבה לפרסם תכנים פרו- פלסטיינים ואנטישמיים שהספיקו ליצור כבר לא מעט סערות, כדוגמת הפוסט המסית שערך השוואה בין ישראל לנאציזם.

היום (א') חדיד החליט לצאת ישירות נגד ראש הממשלה בנימין נתניהו ולהאשים אותו בטבח הנורא של ה-7 באוקטובר. הוא פרסם פוסט בעמוד האינסטגרם שלו עם ציטוט מתוך כתבה בעיתון "הארץ", בה דווח על הכשלים שהתגלו במהלך החקירה המשטרתית סביב המחדלים של השבת השחורה והעלה בין היתר כי חלק מהנרצחים במסיבת הנובה נהרגו כנראה מאש כוחותינו: "זה מה שנתניהו מסתיר מהציבור הישראלי, שהצבא הישראלי הוא הרוצח הכי גדול של ה- 7 באוקטובר", כתב בפרשנות שלו לחשיפה.

"ביבי. תיקח אחריות", הוסיף פנייה אישית לנתניהו, "תקראו את מה שכתבתי ב-7 וב-8 לאוקטובר, הכל היה מתוכנן. תעזוב את כלא עזה/ מחנה הריכוז. אתה ידעת שאתה מקריב את האוכלוסיה הכי פגיעה שהיא ברובה השמאל היהודי שאתה שנאת, אתה והמקורבים שלך. אכפת לך מהם פחות".

מוחמד חדיד נגד בנימין נתניהו. אינסטגרם, צילום מסך
מוחמד חדיד נגד בנימין נתניהו/צילום מסך, אינסטגרם

"האכלת אותם לכרישים עם ארס ונתת להם להסתובב בחופשיות ולקחת בני ערובה כדי לשחרר חטופים. אני חד משמעית לא תומך של חמאס... עשית מספיק נזק למאה הזאת. כיסחת את העיר הזאת היטב. אתה תהיה בבית המשפט על הנזק שעשית לאנשים שלך. כל השאר בידיו של אלוהים... אתה לא יכול להתחבא או לקנות זמן", סיכם.

בנוסף למה שכתב על נתניהו, חדיד המשיך בהפצת פייק ניוז, פרסום תכנים אנטישמיים וסילוף עובדות, ושיתף סרטון מדבריו של מגיש הטלוויזיה שי גולדן בו הוא פונה לארצות ערב הנלחמות בישראל: "אנחנו באים. אנחנו באים", אמר גולדן בסרטון: "אנחנו באים לעזה, אנחנו באים ללבנון, אנחנו נבוא לאיראן, אנחנו נבוא לכל מקום".

על דבריו של המגיש נוספו גם כתוביות באנגלית שעזרו למוחמד להבין את הנאמר, אך לא קשה לקלוט שהוא לא היה מרוצה מהמסר: "הוא צריך הערכה פסיכיאטרית", כתב ל- 1.4 מיליון עוקביו ברשת החברתית.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
מוחמד חדיד נגד שי גולדן. אינסטגרם, צילום מסך
מוחמד חדיד נגד שי גולדן/צילום מסך, אינסטגרם

בעקבות המצב עמותת נט"ל מתגברת את קו הסיוע 1-800-363-363 או באתר האינטרנט של העמותה. הקו מעניק סיוע נפשי לכל מי שחש לחץ, חרדה וזקוק לתמיכה וסיוע נפשי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully