וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קשה לפספס: טבעת האירוסים של זואי קרביץ מצ'נינג טייטום נחשפה

עודכן לאחרונה: 23.11.2023 / 13:30

השחקנית ההוליוודית זואי קרביץ ניצלה את הדייט נייט שלה עם בן הזוג, השחקן צ'נינג טייטום, כדי להשוויץ מול כולם בטבעת האירוסים הענקית ומנקרת העיניים החדשה שלה. וואלה! סלבס בלינג בלינג

רק בסוף החודש שעבר נתפסו בני הזוג, השחקן צ'נינג טייטם, והשחקנית והבמאית זואי קרביץ, במסיבת ההלוואין הנוצצת של כוכבת הריאליטי והדוגמנית קנדל ג'נר, כשעיניהן החדות של צלמי הפפראצי קלטו מה שהיה נראה כמו טבעת אירוסים על ידה של קרביץ בתמונות שהצליחו להעלות ספקולציות רבות על הסטטוס של בני הזוג.

על אף שמקורב לשניים אישר את העובדה שהם מאורסים, בדייט נייט רומנטי בלוס אנג'לס שיצאו אליו במהלך השבוע האחרון (ג'), הוסר כל ספק אחרי שקרביץ נצפתה עם אותה הטבעת ואנחנו זכינו לקבל קלוז אפ של התכשיט המרשים.

בחודש יוני האחרון התחילו הצילומים לסרט הראשון שמביימת קרביץ, "Pussy Island", והיא סיפרה שהיה לה ברור שהיא רוצה לעבוד עם טייטום, עוד לפני שהכירו: "כשאתה יוצר דברים עם אנשים, זה מרחב מאוד מקודש, ואם אתם תואמים למישהו מבחינה יצירתית זה לרוב פותח ערוצים אחרים, בגלל שאתה כאילו חושף את כל כולך. אני מלאה בהוקרת תודה שהסרט הזה הביא אותו לחיים שלי בצורה הזאת".

ואם כל הבעת החיבה הזאת לא הספיקה לכם, בעבר סיפרה השחקנית על טיב מערכת היחסים שלהם: "הוא מצחיק אותי ושנינו ממש אוהבים אומנות, אנחנו מדברים על אומנות וחוקרים לעומק למה אנחנו עושים את מה שאנחנו עושים. אנחנו אוהבים לראות סרטים ואז לנתח אותם, לדבר עליהם ולאתגר אחד את השנייה".

טייטום וקרביץ התחילו לצאת אחד עם השנייה בשנת 2021. רגע לפני שנכנסו למערכת יחסים הספיק השחקן לצאת עם הזמרת ג'סי ג'יי לריבאונד קצרצר. השניים נפגשו בעקבות יצירת "Pussy Island" וניסו לשמור על הזוגיות לעצמם אבל השמועה רצה מהר יותר מאש בשדה קוצים והאמת התגלתה.

שני השחקנים נמצאים בשלב פרק ב' בחייהם אחרי שהיא הייתה נשואה בעבר לשחקן קארל גלוסמן במשך שנה וחצי אחרי ארבע שנים של זוגיות הפרידו כוחות. מהצד השני טייטום התגרש בשנת 2018 מהשחקנית ג'נה דוואן, איתה הוא גם חולק ילדה בשם אוורלי טייטום.

וואלה! סלבס אכלה בטעות את טבעת האירוסים שהתחבאה בתוך סופלה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully