וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי שנתיים ביחד: זואי קרביץ וצ'נינג טייטום מאורסים!

עודכן לאחרונה: 31.10.2023 / 10:44

בזמן ששניהם לבושים כמו דמויות בסרט אימה, במסיבת ההלוואין הנוצצת של קנדל ג'נר, השחקנים זואי קרביץ וצ'נינג טייטום גנבו את אור הזרקורים מכל הכוכבים ההוליוודים כשהגיעו עם טבעת אחת, גדולה ומרשימה במיוחד

בימים אלו מעבר לים חוגגים ברחבי העולם את חג ההלוואין, שמתאפיין בעיקר בקישוטים ותחפושות אימתיים ומפחידים שצפייה בהם בתקופה קשה שכזאת בארץ גורמת לתחושה שגבול הטעם הטוב נמחק לחלוטין. את אחת המסיבות המדוברות ביותר השנה אירחה קנדל ג'נר במהלך סוף השבוע האחרון, ואליה הגיעו שמות גדולים ורבים, בהם גם השחקנים זואי קרביץ וצ'נינג טייטום שלגמרי גנבו את ההצגה, ולא בגלל התחפושת.

הזוג המתוק התחפשו יחד לדמויות מתוך הסרט Rosemary's Baby והציו טבעת גדולה ונוצצת, שמיקומה וגודלה מנקר העיניים בישר על האירוסים של השניים. הצהובונים מעבר לים בדקו כמובן את הנושא היטב, ומקור המקורב לזוג אכן אישר וסיפר למגזין People שהשניים מאורסים.

גם טייטום וגם קרביץ נמצאים בשלב פרק ב' בחייהם אחרי שהיא בעבר הייתה נשואה לשחקן קארל גלוסמן במשך שנה וחצי אחרי ארבע שנים של זוגיות, והוא התגרש בשנת 2018 מהשחקנית ג'נה דוואן, איתה הוא גם חולק ילדה בשם אוורלי טייטום.

טייטום וקרביץ התחילו לצאת אחד עם השנייה בשנת 2021, לא לפני שהשחקן הספיק לצאת עם הזמרת ג'סי ג'יי למה שהיה ריבאונד קצר. רק לאחר מכן הוא פגש את השחקנית ומשם הם אמנם שמרו על הזוגיות בשקט אבל בהוליווד כמו בהוליווד, אי אפשר באמת להסתיר דברים לאורך זמן.

בעבר סיפרה השחקנית על הארוס הטרי למגזין GQ: "הוא מצחיק אותי ושנינו ממש אוהבים אומנות, אנחנו מדברים על אומנות וחוקרים לעומק למה אנחנו עושים את מה שאנחנו עושים. אנחנו אוהבים לראות סרטים ואז לנתח אותם, לדבר עליהם ולאתגר אחד את השנייה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully