וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עידן עמדי הקדיש פיצוץ בניין בעזה לזכר חבריו: "עם ישראל חי"

עודכן לאחרונה: 20.11.2023 / 13:14

הזמר שגויס עם תחילת המלחמה לשירות מילואים אותו הוא עושה ביחידה קרבית ונמצא בימים אלו בלחימה עם הכוחות בעזה הקדיש פיצוץ של בניין לזכר חללי הטבח וחבריו שנפלו בקרבות. צפו

הזמר האהוב עידן עמדי גוייס כבר בתחילת המלחמה בצו 8 לשירות ביחידת המילואים הקרבית בה הוא משרת, מצב שיכול כנראה לקרות רק בישראל, כשהצבא בה נשען רבות על משרתי המילואים שלו. עמדי הניח בצד את הבמה, הגיטרה והמיקרופון ובימים אלו נמצא כמו יתר החיילים הקרביים עם הוסט והנשק ונלחם ביחד עם הכוחות בעזה.

בסרטון שהעלה היום לעמוד האינסטגרם שלו תועד עמדי, שאת שירותו הסדיר עשה בחיל ההנדסה, בפיצוץ של בניין בעזה, ולא שכח לשלוח מסר מחזק ולהקדיש את הפיצוץ לקורבנות הטבח, ולחבריו שנפלו במהלך הלחימה: "לזכר כל הקורבנות אחינו ואחיותנו שנטבחו ב7.10 ולזכרם של חברינו ואחינו לנשק, אלכסיי שמקלוב ודרור אלטון ז"ל, לוחמים בצוותי הסיור, לוחמים וקצינים בימ"מ, השם ואנחנו ניקום דמם. עם ישראל חי וכאן לנצח", כתב הזמר בצירוף לפוסט.

בחודש שעבר, כמה ימים אחרי תחילת הלחימה, הזמר הצטלם לסרטון בשיתוף חיל החינוך ומסר מהשטח: "לכל עם ישראל וכל חיילי צהל בסדיר ובמילואים. כמו שאתם רואים אני בביגוד קצת אחר, זה לא סצינה מפאודה, זה החיים האמיתיים. התגייסנו ביום שבת כשהתחילו הארועים בדרום ורציתי להגיד לכם שלצד הדבר הנורא והחשוך הזה שבתוכו גם חברים ואנשים יקרים שלנו שאיבדנו, המורל שלנו גבוה. אנחנו מבינים היטב למה אנחנו כאן, אנחנו פה לשמור על הילדים שלנו, על המשפחות שלנו ועל הבית שלנו. ואני רוצה להבטיח לכם שאנחנו לא נפסיק עד שננצח. תודה לאזרחי ישראל ששולחים לנו חבילות כל הזמן, אנחנו מקבלים מיליוני דברים והמכתבים שאתם כותבים לנו ואת הציורים של הילדים. תודה רבה זה מחזק אותנו, מקווה שנחזור לזמנים שקטים בקרוב".

בעקבות האירועים עמותת נט"ל מתגברת את קו הסיוע 1-800-363-363 או באתר האינטרנט של העמותה. הקו מעניק סיוע נפשי לכל מי שחש לחץ, חרדה וזקוק לתמיכה וסיוע נפשי בעקבות המצב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully