וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

להחזיר אותם הביתה: הדוגמניות שהתאחדו למען השבתם של החטופים

עודכן לאחרונה: 19.11.2023 / 15:00

בקמפיין חדש וחשוב במיוחד, דוגמניות רבות איחדו כוחות עם חולצות מיוחדות, בזעקה לקהילת האופנה הבינלאומית ובבקשה דחופה לקבלת תמיכתם של הבכירים בתעשייה במאמץ להשבת החטופים שנמצאים בשבי ארגון הטרור חמאס

שיר אלמליח למען החטופים. שליו אריאל,
שיר אלמליח למען החטופים/שליו אריאל
גלית גוטמן למען החטופים. שליו אריאל,
גלית גוטמן למען החטופים/שליו אריאל

מהרגע הראשון היוזמות החברתיות למען תושבי העוטף המפונים, הניצולים והחטופים מילאו מיד את הריק שהשאירה אחריה הממשלה בטיפול באותם אנשים. למרות שהמדינה מתחילה להחזיר את האחיזה שאבדה, עדיין הדברים נעשים לאט והחטופים הישראלים יושבים בשבי החמאס כבר מעל ל-40 ימים.

כמו כל מקום אחר ברחבי הארץ בחודש וחצי האחרונים, גם תעשיית הבידור קפאה וכך גם ימים צילום רבים בהם מככבים המפורסמים ומובלי דעת הקהל שעסוקים בימים אלה בהסברה או בהדהוד המסר להחזרת החטופים. הבוקר (א') הגיעו שלל דוגמניות ישראליות מכל הזמנים וביניהן גלית גוטמן, שיר אלמליח, יוליה פלוטקין שירלי בוגנים ועוד ליום צילום שנערך לא עבור עוד קמפיין ביגוד, איפור או הלבשה תחתונה, אלא למטרה החשובה ביותר- השבת החטופים הביתה וכמה שיותר מהר.

הדוגמניות כולן התגייסו ליוזמה של תעשיית האופנה המקומית הפונה לתעשיית האופנה העולמית במטרה להשיג את תמיכתם בהשבת 236 החטופים שנמצאים בשבי ארגון הטרור הרצחני חמאס מאז אותה שבת שחורה ב- 7 באוקטובר.

מי שעומדת מאחורי היוזמה היא אשת האופנה סיביל גולדפיינר, העומדת בראש בית האופנה קום איל פו בשיתוף עם woman united for humanity. במקום בגד נוצץ כולן לבשו טישרט שחורה עם הכיתוב תחזירו אותם הביתה עכשיו בעברית אנגלית וערבית, והלוואי שזה יקדם ולו במעט את המהלך.

בעקבות המצב עמותת נט"ל מתגברת את קו הסיוע 1-800-363-363 או באתר האינטרנט של העמותה. הקו מעניק סיוע נפשי לכל מי שחש לחץ, חרדה וזקוק לתמיכה וסיוע נפשי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully