וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אמאל'ה: כוכבת חתונמי בפפראצי ראשון אחרי הלידה

עודכן לאחרונה: 19.11.2023 / 10:52

כוכבת חתונה ממבט ראשון שרונה מרלין ובעלה יניב לקונישוק הפכו רק לפני שבועיים להורים ותוך כדי שהיא מתרגלת לשגרה החדשה בטיול עם הבייבי, היא נתפסה בעדשת מצלמת הפפראצי. אז מה השם הנבחר?

שרונה מרלין. מערכת וואלה!,
שרונה מרלין/מערכת וואלה!

על אף שמערכת היחסים של כוכבת חתונה ממבט ראשון, שרונה מרלין, עם הבחור שפגשה מתחת לחופה כחלק מפורמט הריאליטי, ליאור לביא, לא צלחה והשניים נפרדו כידידים, הסוף הטוב לו חיכתה מרלין הגיע יחד עם בעלה יניב לקונישוק, לו נישאה לפני כשנתיים.

כוכבת הריאליטי שיתפה בתחילת החודש על הלידה המרגשת של בנה הבכור בחשבון האינסטגרם שלה: "בצל הימים השחורים, ב- 5.11.2023, הגיח לו לעולם קרן האור הקטן שלנו שמילא את הלב באהבה שלא ידענו ואושר שאי אפשר לתאר. לא יכולנו לבקש חוויית לידה מושלמת יותר, שכמובן נשתף בקרוב. כמה חיכינו לך תינוק יקר שלנו".

אחרי שטקס ברית המילה נערך כבר בשבוע שעבר, עכשיו סוף סוף אפשר לגלות מה השם הנבחר והוא: שון. בינתיים אנחנו עדיין לא רואים את הקטנצ'יק בתמונה וכנראה שנצטרך לחכות עוד קצת, אבל עד עכשיו למדנו שאפשר לסמוך על הכוכבת שתחשוף את פניו בפוסט מתוק בקרוב.

סיפור האהבה של ההורים הטריים מרגש במיוחד גם הוא. במהלך שידורי העונה בה השתתפה מרלין, קונישוק התרשם ממנה לטובה מאוד ובמהלך יציאה שיגרתית זיהה אותה בבר, החליט לנסות את מזלו והצליח להשיג את תשומת ליבה במה שאפשר לתאר כהצלחה מסחררת.

הדרך להורות לא הייתה פשוטה עבור השניים. בדצמבר לפני כשנה שיתפה מרלין בפוסט בחשבון האינסטגרם שלה על הפלה שעברה: "מי שחווה אובדן ידע שכמו במוות, אין דרך לנחם או מה לומר כי לא, לא הכל לטובה ולא, זה לא צריך לקרות כדי שמשהו טוב יותר יגיע. ולא, אני לא תמיד צריכה להיות חזקה וזה ממש בסדר. אבל כן, זה יעבור ולצד הכאב שעם הזמן ידעך אך לא יישכח, יגיע זה שימלא אותי מחדש".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully