וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"איומים אלימים": בילי אייליש נאלצה להוציא צו הרחקה נגד מעריץ

עודכן לאחרונה: 17.11.2023 / 8:33

הזמרת בילי אייליש נאלצה להוציא צו הרחקה אחרי שחששה לביטחונם של בני משפחתה וחבריה הקרובים בעקבות חיזורים בלתי פוסקים שכללו גם איומים מפחידים במיוחד ממעריץ שחצה את כל הגבולות. וואלה! סלבס אימה

אחת התופעות המטרידות ביותר בהוליווד ולעיתים וגם אצלנו היא תופעת ה"סטוקינג", בה מעריצים הופכים אובססיבים למושא הערצתם ובדרך להשיג את המטרה שהם רוצים מסכנים את עצמם, את המפורסמים ואת הסביבה.

מי שנאלצה להתמודד עם סטוקר שכזה לאחרונה היא הזמרת בילי אייליש שלפי הדיווח ב- TMZ, אדם בשם שון קריסטופר מקלנטייר שלח לכוכבת ולמשפחתה מאות הודעות מתחילת חודש ספטמבר. תוכן ההודעות לאייליש תואר בתור "גילויי אהבה מטרידים". אחיה, פיניאס אייליש קיבל גם הוא הודעות שכללו "איומים אלימים" כל פי הדיווחים הדיווחים.

לאחרונה התקבלה הבקשה ששלחה הזמרת לבית המשפט שאישר את צו ההרחקה למעריץ המטריד ממספר קרוביה של הכוכבת, ביניהם המשפחה שלה וחברתה הטובה זואי דונהו. נכון לעכשיו מקלנטייר מחוייב בצו בית משפט לשמור על מרחק של קצת יותר מ- 90 מטרים.

בילי אייליש, אוסקר 2022. GettyImages
בילי אייליש, אוסקר 2022/GettyImages

במסמכי בית המשפט נחשפו ההודעות שהזמרת התלוננה עליהן: "אני רודף את אחיך ואת חברים שלו", נכתב באחת. בנוסף הכוכבת סיפרה שבהודעה קוליט האיש המקריפ גם הביע אלייה אהבה בצורה מאוד מטרידה ואיים להרוג את אחיה ואת אילון מאסק", אפשר להבין מהדברים שככל הנראה מדובר באדם לא בקו בלשון המעטה.

הסטוקר גם כתב לכאורה: "אני מצטער על מה שקורה עם אח שלך, אני ניסיתי את יודעת, באמת ניסיתי", אמלה. אייליש הוסיפה שאותו האיש גם עקב אחריה מחוץ לביתה וליד הבתים של משפחתה. "אם אף אחד לא יעצור אותו ודפוסי ההטרדה האלה ימשיכו אני אאלץ לעמוד באיומים שלי ולקחת את זה רחוק יותר ממה שהוא אי פעם יוכל לדמיין", אמרה הזמרת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully