וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי שנטען שקיים יחסים עם גבר: וויל סמית' מגיב לשמועות

עודכן לאחרונה: 15.11.2023 / 14:27

מי שטוען שהיה העוזר האישי וחברו של וויל סמית', בראדר בילאל, הצהיר בפני העולם שהשחקן קיים בעבר יחסי מין עם דוויין מרטין: "פתחתי את הדלת לחדר ההלבשה של דוויין וראיתי אותו מקיים יחסי מין עם וויל". מה היה לשחקן להגיד על זה? וואלה! סלבס אאוטינג

בתחילת השבוע (ב') הרשת כהרגלה מצאה דבר חדש להשתגע עליו, והציפה סרטוון של אדם שטוען להיות העוזר לשעבר וחברו של השחקן וויל סמית', בראדר בילאל, שהתראיין וסיפר על רומן שקיים סמית' עם השחקן דווין מרטין.

"פתחתי את הדלת לחדר ההלבשה של דוויין וראיתי אותו מקיים יחסי מין אנאלים עם וויל", סיפר בילאל בראיון לטאשה קיי, "הייתה שם ספה ו-וויל התכופף ודוויין היה מעליו והרג אותו, מה שהיה שם היה רצח", הוא תיאר עם מילים מצחינות מהומופוביה.

מטעמו של סמית' נמסר ל- TMZ שסיפוריו של אותו האיש שקריות לחלוטין: "הסיפור הזה לגמרי מומצא והטענות האלה חד משמעית שקריות גם הן". בנוסף מקורב שמעורב עם הנוגעים לדבר שיתף שהשחקן מתכנן לנקוט בצעדים משפטיים כנגד בילאל.

בשנים האחרונות מערכות היחסים, אלה שקיימות ואלה שלא, מקבלות תשומת לב רבה ועכשיו במיוחד. רק בחודש שעבר חשפה אשתו, השחקנית והמגישה ג'יידה פינקט סמית', בספרה החדשה "Worthy" שהיא והשחקן לא מנהלים יותר חיים משותפים ואפילו חיים לגמרי בנפרד עוד משנת 2016.

באותו הספר, פינקט סמית' לא שכחה להוסיף את הצד שלה על הערב שזכור בעיקר בגלל הכאפה שנתן סמית' לקומיקאי כריס רוק אחרי שסיפר עלייה בדיחה בטקס האוסקר: "הייתי מופתעת שוויל בכלל קרא לי אשתו", הודתה בפני הקוראים.

וואלה! סלבס משתדלת לא לרכל על שמועות שעלולות להביא איתן תביעה.

  • עוד באותו נושא:
  • וויל סמית

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully