וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחד שלא יודע: אד ווסטוויק תופס צד ומאכזב את הישראליות

עודכן לאחרונה: 15.11.2023 / 10:14

השחקן אד ווסוטוויק, שלנצח יהיה מוכר בישראל בזכות דמותו כצ'אק באס בסדרה האייקונית "אחת שיודעת", עלה לשידור חי מול אלפי צופים באינסטגרם שלו, החליט להביע את דעתו על הסכסוך הישראלי- פלסטיני ואכזב את המעריצות הישראליות. ומה היה לדנית גרינברג להגיד על זה?

אד ווסטוויק תומך בפלסטין/אינסטגרם צילום מסך

אחת מהתופעות שפרחו בתקופת המלחמה היא חיפוש אחר אישור חיצוני מסלבס הוליוודים שלא ממש יודעים דבר או חצי דבר על הסכסוך הישראלי- פלסטיני העקוב מדם וארוך השנים. מי שהפעם עלה למוקד הוא השחקן אד ווסטוויק שמוכר לרובנו כצ'אק באס מהסדרה "אחת שיודעת".

בשידור חי בחשבון האינסטגרם האישי שלו נשאל ווסטוויק האם הוא תומך בפלסטין ולהפתעת המעריצות הישראליות הרבות והאובססיביות הוא ענה: "כן אני תומך בפלסטין, אני תומך בכל האזרחים החפים מפשע וזה תמיד יהיה מה שאגיד, בכל מקרה זה לא משהו פוליטי", כך לטענתו.

הקטע הזה מהשידור החי התחיל לרוץ ברשת כמו אש בשדה קוצים וכאמור זעזע גרופיות רבות, שבמשך שנים העדיפו כנראה להתעלם מהחשדות והאשמות כנגדו בהטרדות מיניות באונס, ודווקא האמירה האנטי-ישראלית הייתה מה ששבר את גב הגמל בנוגע להערצה אליו: "חבל שבלייר לא התחתנה עם הנסיך ממונקו בסוף יזבל", כתבה אחת שממש לא הייתה היחידה: "וואו באיזה ביטחון הוא מסביר לכולם כמה הוא מנותק וטיפש", הוסיף גולש אחר.

דנית גרינברג. אינסטגרם, צילום מסך
דנית גרינברג/צילום מסך, אינסטגרם

תגובות נוספות כמו: "שבר לי את הלב" , "איך אין לי כוח לאנשים מהעולם שמבלבלים תמוח ולא יודעים כלום", וכמובן גם: "אני מחכה לתגובה של דנית", כיכבו. ואכן התגובה של אושיית הרשת דנית גרינברג, שידועה בהערצתה אליו לא איחרה לבוא: "ראיתי את הסטורי של אד, אין צורך לשלוח לי יותר תודה. הרי גילינו כבר לפני חודש שהוא עוכר תומך חמאס והוא קיבל מכולנו אנפולואו אז מה ההפתעה", כתבה גרינברג.

כפי שכתבה דנית, הכוכב הביע את דעתו בנושא כבר לפני כחודש, בסרטון שהעלה לעמוד האינסטגרם שלו ב-12 באוקטובר בו שיתף את עוקביו כי הוא מרגיש שעליו להתייחס למלחמה בין ישראל לפלסטינים ואמר: "הסבל בשני הצדדים והמחיר האנושי הוא פשוט נורא. טרור הוא אמיתי. זה חלק מהעולם, ולמרות שזו נשמעת רק שורה, התפילות שלי יוצאות למשפחות שאיבדו את יקיריהן, כל הנשמות שאבדו. זה נורא".

בטקסט שהתלווה לפוסט הוא הוסיף: "טרור הוא דבר שטני ואני תומך בכל האנשים התמימים שחייהם נהרסו במלחמה הזו ובכל המלחמות. אנחנו כמין האנושי צריכים להתפתח מעבר להרגל של הרג. אין לי את התשובה. תשכילו. זה משהו שאני מנסה לעשות מדי יום. תלכו להצביע, תגרמו לשינוי לקרות, תתפתחו, תמצאו שלווה. אסור לנו להרים ידיים ולהיכנע לטירוף".

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה

כבר באותו הזמן גרינברג דאגה לשלוח לו הודעה בנוגע לדעותיו בה צירפה את הילדים הישראלים שנרצחו על ידי החמאס וכתבה לו: "הם שרפו ילדים בחיים". ווסטוויק ענה לה בחזרה וכתב: "זה מטורף. אני מקווה שההרג ייפסק. זה טירוף". הכוכבת המשיכה וענתה לו: "כתבתי שכולם צריכים להפסיק לעקוב אחריך בגלל שאמרת 'שני הצדדים. אין דבר כזה 'שני הצדדים'. יש צד שקוראים לו חמאס, ארגון טרור שגרוע מדאעש, שטבח באזרחים חפים מפשע, קשר תינוקות יחד ושרף אותם בחיים. הם חטפו 150 אנשים, סבתא בת 85, תינוק בן שלושה חודשים. אנחנו בסרט אימה".

"זו המציאות שלנו ואתה החלטת להגיד משהו ל'שני הצדדים'. אם אתה לא יודע מה באמת קורה, עדיף שלא תגיד כלום. אם אתה לא עומד לצד ישראל, אתה תומך בטרור. תלמד את העובדות", הוסיפה ודאגה גם להוריד ממנו את העוקב שלה באינסטגרם, שזהו כידוע בעולם הרשתות החברתיות, הצהרת כוונות משמעותית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully