וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אובסס: הדיון המפתיע של דנית גרינברג על המהפכה המשפטית

עודכן לאחרונה: 25.7.2023 / 12:55

אחרי שנים של אובססיה ורדיפה, דנית גרינברג סוף סוף קיבלה את תשומת הלב לה ייחלה מהשחקן ההוליוודי, אד ווסטוויק. אבל דווקא מה שעורר את תשומת לבו היה מפתיע במיוחד. וואלה! סלבס אשליות

דנית גרינברג ואד ווסטוויק. אינסטגרם, צילום מסך
מערכת החינוך מאכזבת שוב/צילום מסך, אינסטגרם
דנית גרינברג ואד ווסטוויק. אינסטגרם, צילום מסך
מזל שיש גוגל/צילום מסך, אינסטגרם

משפיענית הרשת ויוצאת הריאלטי דנית גרינברג מפתחת כבר תקופה ארוכה אובססיה לשחקן אד ווסטוויק, הידוע כצ'אק באס מהסדרה האייקונית "אחת שיודעת". אחרי שהיא רודפת אחריו לא מעט זמן, היא סוף סוף זכתה לתגובה, אבל כנראה שלא לתגובה הזו ציפתה.

בהלצה גמורה החליטה להגיב גרינברג לשחקן הוליוודי בשאלה בעברית: "אתה בעד או נגד הרפורמה?" שאלה בלי לצפות לתשובה. מי היה מאמין שדווקא זה מה שיסב את תשומת לבו, אחרי שחודשים ארוכים היא שולחת לו הודעות ורודפת אחריו באובססיביות ועם חולצה שנושאת את תמונתו ברחבי העולם. היא הופתעה על גבול ההתמוטטה כשגילתה, שאד פינה מזמנו כדי לענות לה: "תוכלי להסביר את המצב ולתת את הטיעונים של שני הצדדים?" ביקש בשפה גבוהה שבלבלה את דנית, והמשפיענית ביקשה את עזרת עוקביה לתרגום תגובתו של השחקן.

אד קיבל תשובה ארוכה ומפורטת על ההפגנות, הרפורמה, והמצב הפוליטי במדינה מפי גרינברג. אחרי שקרא את כולה הגיב בתשובה שגם אורכה היה כאורך הגלות: "אני לא מומחה. אבל נראה שדמוקרטיה היא לא שיטה מושלמת. אבל היא השיטה הטובה ביותר שהומצאה נכון לעכשיו (כשהיא 'עובדת')".

דנית גרינברג ואד ווסטוויק. אינסטגרם, צילום מסך
חופשה מוצלחת/צילום מסך, אינסטגרם
דנית גרינברג ואד ווסטוויק. אינסטגרם, צילום מסך
תיזהרי מאמי/צילום מסך, אינסטגרם

ווסוויק המשיך: "כמו שאני מבין דמוקרטיה עובדת רק כשהכוח מאוזן בין הרשות המחוקקת, השופטת והמבצעת. אם זה לא המקרה איפשהו אז אולי הדמורקטיה לא תהיה טובה כמו שהיא אמורה להיות. בסופו של יום אם הממשלה עושה משהו שהרוב לא מאשר או פוגע במיעוטים (שצריך לשמור עליהם) אז צריכים (אם הדמוקרטיה מתפקדת) להרחיק את האנשים האלה ממקור הכוח", תודה על שיעור האזרחות. "בכל מקרה, השמיעו את קולכם חבריי היקרים" חתם אד.

למרות התלהבותה של גרינברג ממערכת היחסים הנרקמת בין השניים, כביכול, וואלה! סלבס כאן כדי להזכיר את מה שנראה שיש מי שמתעקשים לשכוח. ווסטוויק הואשם בשנת 2017 בתקיפה מינית של השחקנית כריסטינה כהן בביתו. הפרשה יצאה לאור רק שלוש שנים אחרי המקרה עצמו וזה בעקבות ניסיונות להשתיק את כהן לכאורה. השחקן לא הועמד לדין עקב קשיים בהוכחת המקרה והתיישנות הטענות הנוספות.

וואלה! סלבס גם ניסתה לדבר עם הסלבריטי קראש שלה, אבל תובל שפיר לא שמח למצוא אותה בפתח הדלת שלו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully