וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"צוחק על רצח עם": טימותי שאלאמה מסתבך בעקבות מערכון על החמאס

עודכן לאחרונה: 13.11.2023 / 10:57

עם סיום שביתת השחקנים בהוליווד, השחקן המצליח טימותי שאלאמה זכה להנחות בפעם השנייה את תוכנית המערכונים המצליחה SNL, אבל מערכון אחד במיוחד הצליח להסעיר את הרשת דווקא מהצד הפרו-פלסטיני, לאחר שכלל בדיחה עם שם ארגון הטרור הרצחני

למרות שישראל היא מדינה קטנטנה על המפה אנחנו עדיין שחקן משמעותי במזרח התיכון ותמיד מוצאים את עצמנו באור הזרקורים, גם מעבר לים. המלחמה הקשה שהחלה אחרי הטבח של ה- 7 באוקטובר, מלחמת חרבות הברזל, לא מככבת רק במהדורות החדשות שלנו, אלא כמעט בכל מהדורת חדשות בעולם.

את תוכנית המערכונים SNL, או בשמה המלא "Saturday Night Live", זוכים להנחות הסלבריטאים הכי לוהטים של הרגע ומדובר בסמל סטטוס רציני בעולם הבידור בהוליווד. בשבוע שעבר (שבת) זכה השחקן ההוליוודי טימותי שאלאמה להנחות ובין המערכונים הרבים, בלטה בדיחה אחת כחלק ממערכון, שהצליחה להסעיר את הרשת במיוחד.

בתוך המערכון שמגולל סיפור של מוזיקאי כושל שעומד לקפוץ מבניין, כששלושה עוברי אורח עוברים ומנסים למנוע ממנו לעשות את זה. הוא משמיע להם את המוזיקה הירודה שהוא יוצר, והם בתגובה מבטיחים שהם ישתפו את זה ברשת. הפאנץ' הגדול בשלוש הדקות ועשרים ושש השניות של המערכון הוא שמה של להקתו של פרנק, כרפרנס למלחמה שמתחוללת כרגע בישראל: "ללהקה שלי קוראים H A M A S", איית את שמו של ארגון הטרור הרצחני. בתגובה "עוברי האורח" השיבו לו: "אחי אנחנו לא משתפים שיר של חמאס".

אותה הבדיחה הביאה גולשים רבים שמזדהים דווקא עם הצד הפרו- פלסטיני להטיח ביקורות קשות מאוד בתוכנית, בטענה שאלו למעשה צוחקים על מה שמתרחש בעזה, לשיטתם: "לצחוק על רצח עם שמתרחש ברגעים אלה? שאנשים מתים בכל שנייה ביום? כל כך פאקינג דוחה האנשים האלה חולים", כתבה אחת.

"הוא וחברה שלו ציונים, הם הראו לנו את זה כבר עם הסטורי הפרו- ישראלי שקיילי העלתה", התייחס גולש אחר למערכת היחסים של השחקן עם כוכבת הריאליטי קיילי ג'נר וגם לסטורי שהעלתה קיילי לחשבון האינסטגרם שלה כתמיכה בישראל, שנמחק לא הרבה אחרי שהוא עלה.

"איך הם מדברים בכזאת קלות ראש על רצח של יותר מ- 5000 ילדים? בעצם למה זה משנה בכלל? הילדים האלה פלסטינים", כתב אחד הגולשים ושכח כמו רבים בתגובות להתייחס גם לילדים שחמאס טבח בהם בבתיהם או לאלה שנחטפו לעזה.

בעקבות המצב עמותת נט"ל מתגברת את קו הסיוע 1-800-363-363 או באתר האינטרנט של העמותה. הקו מעניק סיוע נפשי לכל מי שחש לחץ, חרדה וזקוק לתמיכה וסיוע נפשי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully