וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מייקל לואיס פונה לממשלה: תעזרו לנו במימון פעילות ההסברה

עודכן לאחרונה: 12.11.2023 / 12:03

הדוגמן והשחקן מייקל לואיס פועל בחודש האחרון,רבות למען הסברה ישראלית ברשתות החברתיות, בדומה למפורסמים אחרים שעוסקים בפעילות החשובה בה הממשלה ממעטת לעסוק. כאן הוא פונה אל השרים ומבקש: תעזרו לנו לממן את פעילות ההסברה

מלחמת חרבות ברזל ומתקפת הטבח של החמאס שנפתחה בהפתעה ב-7 באוקטובר חשפו שורה רחבה של מחדלים חמורים שידרשו לחקירה בתום הקרבות. בין המחדלים המודיעניים והצבאיים, נחשף שוב אחד המחדלים הגדולים של ישראל גם בזמני השגרה, והוא מחדל ההסברה בזירה הבינלאומית שהופקרה לחלוטין לידי הסברה פרו-פלסטינית, אנטי ישראלית ואנטישמית שהולכת וגוברת בעולם.

עוד לפני שהתפטרה שרת ההסברה הכושלת גלית דיסטל-אטבריאן, נכנסו אל הואקום ההסברתי סלבס ומשפיעני רשת, שמהרגע הראשון הסבו את כל פעילותם לטובת הסברה ישראלית על מנת לתקשר החוצה לעולם את הזוועות שחולל החמאס בישראל ואת הניצול שהארגון עושה באוכלוסיה הפלסטינית בעזה.

אושיות הרשת, שבימים שבשגרה עמודי הרשתות החברתיות שלהם משמשים כפלטפורמה שיווקית ופרסומית ושמגלגלים לא מעט כסף בזכות שיתופי הפעולה המסחריים, הסבו כאמור את העמודים שלהם לטובת ההסברה הישראלית ורבים מהם עוסקים בימים אלו בלתקשר לעולם את מה שקורה כאן, דרך סרטונים ופוסטים שהם יוצרים ומשתפים ועד סיורים שהם עורכים בקיבוצים שנפגעו כדי לשדר את התמונות משם ולספר את סיפורם של הנרצחים והחטופים הישראליים שמוחזקים בשבי בעזה.

בין אותם הסלבס הפועלים לטובת ההסברה הישראלית נמצא גם הדוגמן והשחקן מייקל לואיס, שהסב גם הוא את עמוד האינסטגרם שלו לטובת העיסוק ההסברתי החשוב ומעלה אליו מדי יום סרטונים שונים בנושא. במסגרת ראיון לחדשות רשת 13, סיפר לואיס לצד השחקנית מורן אטיאס על פעילותם של המפורסמים וההתעסקות הרבה בהסברה בימים אלו.

בסיום הראיון פנה השחקן לממשלת ישראל בבקשה שיסייעו לאותם המפורסמים במימון ההסברה: "אם יש משהו שחורה לי זה שאנחנו עושים את מה שאנחנו עושים מהלב, ובחינם. כשיש תקציבים מאוד גדולים שיכולים להגיע למשרדי פרסום. אם היה לנו קצת יותר עזרה, מימון, בשביל להוציא את האמת הזאת החוצה בשביל להשתמש בזה בפרסום ממומן ולהראות את זה לכל העולם".

"משרד ההסברה נסגר, 30 מיליון לאן הלכו? אני מקווה מאוד שלאנשים מהעוטף, ואם לא אליהם- שילכו למשרד פרסום ואנשים כמונו". המשיך השחקן, והבהיר ביחד עם אטיאס כי המימון לא נועד להגיע אל כיסם הפרטי, אלא לטובת קידום התוכן ברשתות החברתיות.


בעקבות המצב עמותת נט"ל מתגברת את קו הסיוע 1-800-363-363 או באתר האינטרנט של העמותה. הקו מעניק סיוע נפשי לכל מי שחש לחץ, חרדה וזקוק לתמיכה וסיוע נפשי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully